اخبار گردشگری

محمود صادقی: از حضور احمدی نژاد در انتخابات مجلس استقبال می کنیم / محمودی شاه نشین: از این احمدی نژاد هر کاری که بگویید برمی آید

رفتار احمدی نژاد نشان داده که نمی توان روی گفته های آن حساب کرد چرا که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ تاکید داشت در انتخابات شرکت نمی کند اما در نهایت شاهد بودیم که ثبت نام کرد، بنابراین نمی توان حضور و عدم حضور او را در انتخابات مجلس پیش بینی کرد.

برخی گزارش ها و اخبار غیررسمی در روزهای اخیر در مورد قصد احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس از گرمسار توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. محمود صادقی عضو ارشد فراکسیون امید در این باره معتقد است که باید از چنین اتفاقی استقبال کرد و محمودی شاه نشین دیگر عضو فراکسیون امید بر این باور است که احمدی نژاد تنها از حوزه ی انتخابیه ای کاندیدا خواهد شد که می داند ۱۰۰ درصد از میدان پیروز بیرون خواهد آمد.

صادقی: از حضور احمدی نژاد درانتخابات مجلس استقبال کنیم

محمود صادقی عضو فراکسیو امید مجلس در گفتگو با «انتخاب» ضمن بی اطلاعی از حضور احمدی نژاد درانتخابات مجلس یازدهم، گفت: از شورای نگهبان باید سوال کرد که احمدی نژاد را برای انتخابات مجلس تایید صلاحیت می کند یا خیر اما به هر حال قضاوت ها و ارزیابی های شورای نگهبان در همان زمان لحاظ می شود و ممکن است پیشینه و اتفاقات فرد بخشوده و پاک و متناسب با شرایط لحاظ  شود.

وی ادامه داد: بنده در دوره انتخابات ریاست جمهوری هم تاکید کرده ام که حضور و مشارکت در انتخابات حق شهروندی هر کسی است بنابراین باید از اعلام کاندیداتوری ایشان استقبال کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس اعتقاد دارد باید محدودیت و موانع مشارکت به حداقل برسد تا همه جریان های مختلف طبق قانون با یکدیگر رقابت کنند.

محمودی شاه نشین:  از این احمدی نژاد هر کاری که بگویید برمی آید

محمد محمودی شاه‌نشین در گفتگو با «انتخاب» در خصوص حضور احمدی نژاد درانتخابات مجلس یازدهم، عنوان کرد: احمدی نژاد مانند همان کسی است که گفته می شود از او هر کاری که بگویی بر می آید، با این حساب او قابل پیش بینی نیست.

وی گفت: رفتار احمدی نژاد نشان داده که نمی توان روی گفته های آن حساب کرد چرا که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ تاکید داشت  در انتخابات شرکت نمی کند اما در نهایت شاهد بودیم که ثبت نام کرد، بنابراین نمی توان حضور و عدم حضور او را در انتخابات مجلس پیش بینی کرد.

این نماینده مجلس در خصوص تایید صلاحیت احمدی نژاد درانتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان اظهار داشت: اگر مباحثی که از او در قوه قضاییه مطرح است به نتیجه برسد قطعا رد صلاحیت خواهد شد اما اگر همچنان پرونده های احمدی نژاد در حد حرف و حدیث باقی بماند تصمیم گیری شورای نگهبان به نحو دیگر خواهد بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که اگر احمدی نژاد درانتخابات مجلس ثبت نام کند از حوزه انتخابیه ای اعلام آمادگی می کند که قطعا پیروز شود.

محمودی شاه‌نشین گفت: بخشی از جامعه نوع تفکر و رویکرد احمدی نژاد را می پسندند و او با دقت تمام حوزه ای را انتخاب می کند که قطعا پیروز شود.