اخبار گردشگری

رای پرونده قتل‌های سریالی در گلستان به زودی صادر می‌شود

آخرین جلسه رسیدگی به پرونده باند قتل‌های سریالی گلستان که ۸۰ فقره سرقت مسلحانه و ۱۳ قتل در استان‌های گلستان و مازندران را در پرونده دارند برگزار شد، دراین جلسه با توجه به پایان تحقیقات و تکمیل شواهد و قراین، دادگاه پایان محاکمه را اعلام کرد و به زودی رای صادر و به متهمان اعلام خواهد شد.

 به گزارش میزان، آخرین جلسه رسیدگی به پرونده باند قتل‌های سریالی گلستان که ۸۰ فقره سرقت مسلحانه و ۱۳ قتل در استان‌های گلستان و مازندران را در پرونده دارند برگزار شد و به گفته رئیس کل دادگستری استان گلستان دراین جلسه با توجه به پایان تحقیقات و تکمیل شواهد و قراین، دادگاه پایان محاکمه را اعلام کرد و به زودی رای صادر و به متهمان اعلام خواهد شد.

هادی هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در این رابطه گفت: رای اعضای باند معروف قتل‌های سریالی به زودی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور، به صورت فوق العاده در دستور کار دادگاه انقلاب گرگان قرار گرفته است، اضافه کرد: اتهام سه متهم این پرونده افساد فی الارض و محاربه است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: در آخرین جلسه دادگاه که متهمان و وکلای آنان حضور داشتند و پس از تفهیم اتهام، آخرین اظهارات و دفاعیات خود را به دادگاه ارائه دادند.

این مقام قضایی در استان گلستان اضافه کرد: با توجه به پایان تحقیقات و تکمیل شواهد و قراین، دادگاه پایان محاکمه را اعلام کرد و به زودی رای صادر و به متهمان اعلام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اعضای باند معروف به ” قتل‌های سریالی “، بهار ۹۴ به دنبال تشکیل پرونده قتل راننده سواری در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان، شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته هاشمیان، بررسی اسلحه توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان نشان داد با این اسلحه، در سال‌های گذشته نیز چندین سرقت مسلحانه و قتل در استان‌های گلستان و مازندران انجام شده است.

وی گفت: به این ترتیب یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی و دستگیر شد. بررسی‌ها نشان داد، این فرد از چند سال پیش همراه پسرش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرد که در یک عملیات ضربتی، آن‌ها نیز دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: اعضای این باند، دام، انواع ماشین آلات کشاورزی، موتور آب، موتورسیکلت و خودر‌های سواری را سرقت می‌کردند و در صورت مقاومت مال باختگان آنان را نیز با اسلحه به قتل می‌رساندند.