اخبار گردشگری

داماد دونالد ترامپ ۸ سال زن بود!

ادعا شده جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای شرکت در انتخابات و رای دادن به مدت ۸ سال جنسیت خود را به عنوان یک زن ثبت کرده بود. به گفته مجله آمریکایی وایرد، در مدارک مربوط به هیات نظارت بر انتخابات ایالت نیویورک، جنسیت جرد کوشنر به عنوان یک زن ثبت شده است.داماد دونالد ترامپ

جرد کوشنر در حال حاضر مشاور ارشد دونالد ترامپ است.این مدارک نشان می دهد آقای کوشنر برای رای دادن در انتخابات نوامبر ۲۰۰۹ به این صورت ثبت نام کرده بود.تاکنون آقای کوشنر در این باره اظهارنظری نکرده است، بنابراین معلوم نیست که چگونه چنین اشتباهی رخ داده است. دونالد ترامپ بارها پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در آمریکا در توییت هایی گفته است که “میلیون ها نفر به صورت غیرقانونی در این انتخابات شرکت کردند”، اما هرگز شواهدی در این باره ارائه نکرده است.
ترامپ کمیته ای برای رسیدگی به ادعاها در مورد تقلب در انتخابات تشکیل داد. اما دست کم ۲۰ ایالت درخواست در مورد اطلاعات ثبت شده از رای دهندگان را نپذیرفتند. این اطلاعات شامل اسامی رای دهنده ها، آدرس و سابقه رای دهندگان می شود.چند روز پیش هم اخبار دیگری در مورد آقای کوشنر و همسرش، ایوانکا ترامپ منتشر شد.

براساس این این اخبار گفته شد که این دو برای کارهای رسمی کاخ سفید از ایمیل های شخصی استفاده کرده اند. دونالد ترامپ بارها در مبارزات انتخاباتی اش به هیلاری کلینتون به دلیل استفاده از ایمیل های شخصی در زمانی که وزیر خارجه بود، انتقاد کرد.
روزنامه نیویورک تایمز همچنین گفته که چهار نفر دیگر از تیم آقای ترامپ از ایمیل های شخصی استفاده کرده اند. به گفته این روزنامه این افراد استیو بنن، مشاور ارشد سابق آقای ترامپ، رینس پریبس، رئیس دفتر سابق و دو تن از مشاوران رئیس جمهور گری کوهن و استفان میلر هستند.