اخبار گردشگری

۴۸ هزار مدیر، ایمنی سفر کاروان های راهیان نور را بر عهده دارند

سردار یعقوب سلیمانی روز پنجشنبه در حاشیه همایش تجلی اخلاق با محوریت راهیان نور ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در زمینه ایمنی سفر کاروان های راهیان نور اقدام های خوبی صورت گرفته است و برای هر کاروان به جز مدیر افرادی چون پلیس یار، راوی و روحانی نیز حضور دارند.
وی افزود: هدف این افراد هماهنگی با مدیر کاوران به منظور ایجاد نظم و ایمنی در سفر به عنوان دغدغه اصلی خانواده ها و مسئولان است که در این راستا امسال تمهیدات خوبی صورت گرفته است.
سلیمانی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های مهم قرارگاه مرکزی راهیان نور توجه ویژه به یادمان ها و زیارتگاه ها و محل اسکان زائران در یادمان ها و مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور و به ویژه استان ایلام است.
وی در مورد زیرساخت های مورد نیاز کاروان های راهیان نور گفت: با توجه به موقعیت مرز مهران یک اردوگاه چند منظوره در حال ساخت است که مرحله نخست آن در اربعین امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: تکمیل این اردوگاه محلی برای اسکان کاروان های راهیان نور و زائران اربعین حسینی است هرچند در طول سال نیز می توان از این محل برای مناسبت های مختلف استفاده کرد.
سلیمانی تاکید کرد: راهیان نور بستری مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و هر سال نسبت به سال های گذشته با توجه به استقبال مردم از این اردوها شاهد تعالی کمیت و کیفیت راهیان نور هستیم.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


دفاع مقدس


راهیان نور


ایمنی سفر