اخبار گردشگری

۸ نکته ای که قبل از رزرو تور کیش باید بررسی شوند

جزیره زیبای کیش یکی از جزایر منحصربفرد در دنیاست که بخاطر ساحل تمام مرجانی، دریای آرام و تمیز و تفریحات دریایی و غیردریایی ویژه به شدت مورد علاقه توریست های داخلی و حتی خارجی قرار گرفته است.
معمولا افراد با یکی از انگیزه های زیر به جزیره کیش سفر می کنند:
۱- خرید ۲- تفریح ۳- ریلکسیشن
اما نکته ای که باید قبل از رزرو تور کیش مورد توجه قرار گیرد این است که قبل از اینکه چمدان هایمان را برای این سفر ببندیم به چه ملزوماتی نیاز داریم؟! در زمان های قدیم که سطح آگاهی، اطلاعات و تکنولوژی به اندازه کنونی نبود، افراد بدون اطلاع از شرایط شهر مقصد، راهی سفر می شدند. شرایطی مثل وضعیت آب و هوا، قیمت و شرایط محل اسکان و هزینه های خورد و خوراک و …
اما در زمان حال اگر هنوز کسی به این شیوه سنتی اقدام به سفر نماید باید یک تجدید نظر جدی در سبک زندگی خود لحاظ کند!
در اینجا قصد داریم آنچه که یک مسافر تور کیش باید قبل از سفر خود از آن اطلاع حاصل کند را به شما معرفی نماییم.

آب و هوای کیش
جزیره زیبای کیش همانطور که از نامش پیداست یک جزیره است، یعنی دورادور آن را دریای آزاد محصور کرده است، لذا یکی از مواردی که برای مسافران بسیار آزار دهنده است رطوبت هواست. از طرفی دیگر با توجه به نزدیکی این جزیره به خط استوا دمای هوا در مقاطعی از سال بسیار بالا می باشد و اگر دما و رطوبت همزمان به نقطه بحرانی برسد قطعا سفر خاطره انگیزی را برای شما رقم نخواهد زد، لذا بررسی وضعیت آب و هوای کیش در مدت زمان سفر یکی از اولویت های تور کیش می باشد .

هتل های کیش
وضعیت محل اسکان یکی از مهمترین موارد در افزایش یا کاهش سطح کیفیت تور کیش می باشد، انتخاب آگاهانه محل اسکان بر اساس کیفیت هتل مقصد، تعداد ستاره هتل، محل هتل از لحاظ نزدیکی و دوری به ساحل کیش، نزدیکی به بازارهای کیش، نزدیکی به مراکز تفریحی کیش و … یکی از اساسی ترین ملزوماتی است که یک مسافر قبل از آغاز تور کیش باید آن را بررسی نماید، سایت های متعددی در این حوزه اقدام به درج اطلاعات نموده اند اما ما سایت تورکیش.sareeseir.com را به شما پیشنهاد می کنیم.
شما می توانید در این سایت هتل های مختلف را بر اساس امکانات و ویژگی ها با یکدیگر مقایسه نمایید و انتخاب آگاهانه ای داشته باشید.

رستوران های کیش
در جزیره کیش مجموعه ای از متنوع ترین رستوران های ایرانی و بین المللی با غذاهای متنوع سنتی، ایرانی، محلی، فرنگی، دریایی و انواع فست فود وجود دارد.
شناخت بهترین رستوران ها و خدمات آنها مانند موسیقی زنده، فضای دلنشین، کیفیت غذایی مطلوب و البته قیمت مناسب می تواند هزینه های سفر شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.
شما می توانید از طریق صفحه رستوران های کیش در سایت سریع سیر رستوران مورد علاقه خود را در زمان دلخواه رزرو نمایید

بهترین مراکز تفریحی کیش
جزیره کیش، یک جزیره تفریحی است؛ لذا شما با مراکز تفریحی متعددی روبرو خواهید بود که شامل تفریحات دریایی، تفریحات غیر دریایی، اجاره خودرو و … می باشد، قبل از سفر تور کیش شما باید یک لیستی از تفریحاتی که می خواهید استفاده نمایید را تهیه نمایید، گاهی اوقات می توانید با قیمت های بسیار مناسب و تخفیفات ویژه آنها را خریداری نمایید.

جشنواره های کیش
جزیره کیش در هرسال چهار جشنواره شامل: جشنواره بهاره کیش، جشنواره تابستانی کیش، جشنواره پاییزه کیش و جشنواره زمستانه کیش؛ برگزار می کند، در زمان جشنواره ها تقریبا تمامی بازارها دارای جوایز ارزنده روزانه، هفتگی و جایزه ویژه دارند. همچنین در بسیاری از اماکن مختلف کیش مانند اسکله تفریحی و … هر روز جشنواره های متعددی مانند آتش بازی، جشنواره بازی های آبی، جشنواره نقاشی و رنگ آمیزی، جشنواره کودکان و … برگزار می شود.
اطلاع از زمان، محل و موضوع هر جشنواره قبل از سفر تور کیش می تواند سفر شما را خاطره انگیزتر کند.

جنگ ها و کنسرت های کیش
تقریبا همیشه بجز ایام عزاداری های مذهبی در جزیره کیش کنسرت، جنگ های شادی، تئاترهای کمدی و … برقرار است. قبل از انتخاب تور کیش خود از برنامه های فرهنگی جزیره کیش اطلاع حاصل نمایید تا از این مراسم جا نمانید.

بازارهای کیش
جزیره کیش یکی از بهترین مراکز جهت خرید اجناس لوکس و باکیفیت است، بازارهای متعدد و زیادی در این جزیره وجود دارند که برخی از آنها تخصصی تر هستند، به عنوان مثال اگر شما علاقه به خرید گل مصنوعی و تزئینی جات با قیمت مناسب تری دارید بازار مرجان را به شما پیشنهاد می کنیم و اگر قصد خرید اجناس لوکس و آنتیک را دارید قطعا تنها انتخاب شما بازار پردیس ۲ خواهد بود، لذا شناخت از بازارها و نمایندگی های فروش محصولات می تواند در وقت و هزینه شما بسیار مفید واقع گردد.

نقشه کیش
پس از آگاهی از همه موارد فوق جای یک نقشه جیبی جزیره کیش را در جیب شلوار خود خالی نگهدارید و یا حتما نقشه آنلاین کیش را در داخل گوشی خود داشته باشید، ضرورت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که شما اقدام به اجاره خودرو در جزیره کیش نمایید و یا بخواهید به دنبال جاهای خاصی در جزیره کیش بگردید که می توانید با کرایه یک دوچرخه هم به آنجا بروید.
جهت اطلاع از آخرین نرخ تورهای کیش، هتل های کیش، آفرهای کیش و … با کارشناسان ما در آژانس گردشگری سریع سیر ارتباط برقرار کنید:
تهران: ۰۲۱-۲۵۹۱۷۹۵۵
مشهد: ۰۵۱-۳۸۰۹۵
8 نکته ای که قبل از رزرو تور کیش باید بررسی شوند

8 نکته ای که قبل از رزرو تور کیش باید بررسی شوند8 نکته ای که قبل از رزرو تور کیش باید بررسی شوند