اخبار گردشگری

افشای آخرین اتفاقات حضور منصوریان در استقلال

سرمربی مستعفی استقلال که از طرف سکوها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود وشعار حیا کن رها کن می شنید، پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و اعلام کرد که در رختکن با بازیکنان استقلال خداحافظی کرده و از آنها حلالیت طلبیده است و به آنها گفته که خودشان باشند و می توانند استقلال را به جایگاه خودش برسانند و خلاصه اینکه از آنها خواسته تا کیفیت بالایشان را نشان دهند چرا که لیاقتش را دارند!

به گزارش  سایت نود؛ او اعلام کرد که در رختکن فضای احساسی حاکم بوده است. اما واقعا در رختکن استقلال چه گذشت و واقعا فضای احساسی وجود داشته است؟ پیگیریهای سایت نود نشان می‌دهد که منصوریان در رختکن به سختی اعلام استعفا و کناره گیری کرده است.

داستان از این قرار بوده که علیرضا منصوریان پس از اینکه صدای اعتراض هواداران را می‌شنید، وارد رختکن شد. او لبخند به لب داشت و مشخص بود که کاملا عصبی است. هواداران مرتب شعار می‌دادند. از منصوریان حیا کن، استقلال را رها کن تا پیتزا فروش حیا کن و استقلال را رها کن! و بسیاری شعارهای دیگر.

منصوریان همین که به همراه کادرفنی وارد رختکن شده به بازیکنان نگاه کرد و رو به بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی گفت:« نه! دیگه نمی‌شه، با این وضعیت هوادار نمی‌شه در استقلال موند! یک گل آفساید هم که می‌خوریم شعار حیا کن، رها کن سر می‌دهند! بهتره بریم پی کارمون! بعد از هر گلی که تیم می‌خوره هوادار فحاشی می‌کنه و بازیکن تمرکز نداره بازی کنه! همه پاس اشتباه به هم می‌دهند و تمرکز ندارند. چرا باید موند و کار کرد؟»

منصوریان از بازیکنان که همه سکوت کرده‌اند می‌خواهند بروند دوش بگیرند و برگردند. بازیکنان پس از اینکه دوش می‌گیرند، برمی‌گردند و روی نیمکت‌های رختکن می‌نشینند. منصوریان رو به آنها شروع به صحبت کردن می‌کند: «من علیرضا منصوریان هستم و سالها روی همین سکوها استقلال را تشویق کرده‌ام. اما هرگز به کسی حیا کن، رها نکن نگفته‌ام. من واقعا تحت فشار هستم. هم در خانواده‌ام یعنی پیش زن و بچه و فامیل و هم در خانواده استقلال. راهی ندارم جز رفتن و کار من با استقلال به پایان رسیده است.»

بازیکنان البته واکنشی نشان نمی‌دهند و همچنان همه سکوت کرده‌اند. منصوریان ادامه می‌دهد: «ان‌شاءالله همه موفق باشید. من از همکارانم هم نمی‌خواهم استعفا بدهند. می‌خواهم در استقلال بمانند و به کارشان ادامه دهند. البته این نکته را باید به شما بگویم و باید همه بدانید. هیچ کس نمی‌تواند من را بردارد. من مورد حمایت افرادی هستم که کسی در هیات مدیره جرات برداشتن من را ندارد و تا الان هم نداشته است.

من خودم رفتم. خودم استعفا دادم و راه من و استقلال جدا شده است. من علیرضا منصوریان هستم. بازیکنی که هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی‌ها دوستش دارند. در همین دو داربی که سرمربی بودم دیدید که هواداران پرسپولیس هم در ورزشگاه به احترام من از جایشان بلند شدند. پس بدانید که من خودم رفتم.» منصوریان رختکن را ترک می‌کند و در میان سکوت بازیکنان به سمت سالن کنفرانس می‌رود؛ کنفرانسی که حدود ۹۰ دقیقه طول کشید.

هیچ بازیکنی هم پس از پایان صبحتهای منصوریان چیزی نمی‌گوید و همه مشغول جمع کردن وسایلشان می‌شوند. فقط  در حین صحبتهای منصوریان امید نور افکن تنها بازیکنی بود که ثانیه‌هایی اشک در چشمانش جمع شد و خواست شروع به گریه کردن کند که با خروج منصوریان از رختکن گریه او هم قطع شد!

البته در یکی، دو روز اخیر گفته شد منصوریان در رختکن اعلام کرده که همه بازیکنان را جز یک نفر حلال می‌کند. البته یافته‌های سایت نود چنین چیزی را نشان نمی‌دهد، شاید منصوریان در حین خروج از رختکن این جمله را گفته و بازیکنان جمله او را نشنیده‌اند.