اخبار گردشگری

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهران را می توان در ردیف یکی از بهترین سینماهای این شهر به حساب آورد. سینمایی واقع در مجتمع تجاری معروف و شیک سمرقند که هر روزه میزبان تعداد کثیری از هم‌وطنان تهرانی مخصوصاٌ اهالی غرب این شهر است. تاریخ ساخت این مجتمع به ۴ سال پیش یعنی مرداد ۱۳۹۲ برمی‌گردد. باید بگوییم که سینما سمرقند، از دو سالن مجزا تشکیل شده که هر کدام ظرفیتی برابر با ۲۷۰ نفر دارند. همچنین، برای علاقمندان به تئاتر، سالن آمفی تئاتر مجهزی با ۱۸۰ نفر گنجایش در این مجتمع به چشم می‌خورد. این سالن، چند منظوره بوده و برای برگزاری همایش‌ها، کنسرت و برنامه‌های متنوع نیز کاربرد دارد.
خبر خوش این که، بعد از تماشای فیلمی جذاب در این سینما، می‌توانید شام یا ناهاری دلچسب را در رستوران واقع در این مرکز نوش‌جان کنید. با سر زدن به کافی‌شاپ این مجتمع، دلی از عزا درآورده و از عطر و طعم خوراکی های خوشمزه آن نهایت لذت را ببرید. باید بدانید که فروشگاه‌هایی با عرضه انواع محصولات در این ساختمان پیش‌بینی شده که امکان خریدی عالی و بی‌دغدغه را برایتان فراهم می‌کنند.
منطقه پنج تهران بزرگ، در میان مردم به پهنه توسعه این شهر شهرت دارد. مطابق سند چشم‌انداز سال ۱۴۰۴، این منطقه از مواردی مانند ثبات اجتماعی، کیفیت مطلوب و مشارکت شهروندی برخوردار می‌باشد. امروزه منطقه پنج، به عنوان قطب تفریحی و گردشگری غرب تهران شناخته شده و پس از دوران انقلاب پیشرفت بسیاری را در آن شاهد بوده‌ایم. با توسعه و بهبود اوضاع زندگی در این منطقه، به مراتب میل اهالی تهران برای اقامت در آن نیز بیشتر شده است. به طوری که، اکنون حدود ۸۰۰۰۰ از جمعیت پایتخت‌نشین در آن سکنی دارند. گفتنی است که نوجوانان و جوانان درصد قابل توجهی را در میان این افراد تشکیل می‌دهند. با توجه به این موضوع، توجه به وجود فضاهای خوب و سالم جهت پر کردن اوقات فراغت این عزیزان امری ضروری است که باید مدنظر قرار گیرد. احداث سینما در این منطقه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. خوشبختانه، سینما سمرقند با اجرای برنامه‌هایی شاد و مفرح و نمایش به‌روزترین فیلم‌ها، گامی در استفاده بهتر و مفیدتر جوانان از اوقات فراغت و سرگرم کردن آن‌ها به بهترین شکل داشته است.
آدرس: تهران، خیابان جنت آباد جنوبی، تقاطع بلوار لاله، مجتمع تجاری سمرقند.
شماره تماس: ۴۷۲۵۶-(۰۲۱)

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهران

سینما سمرقند تهرانسینما سمرقند تهران