اخبار گردشگری

پردیس سینمایی تماشا تهران

پردیس سینمایی تماشا تهران، به‌عنوان مجموعه‌ای فرهنگی- هنری در منطقه ۱۸ این شهر بزرگ شناخته می‌شود. این مجتمع، در سال ۱۳۸۵ و با حضور دکتر محمدباقر قالیباف و مسئولین به روی مردم تهران گشوده شد. جالب است بدانید که اولین فیلم‌های اکران شده در این پردیس، رؤیای خیس و فیلم مشهور و به‌یادماندنی میم مثل مادر می‌باشند. پردیس تماشا، از نظر امکانات و تجهیزات موجود در آن و همچنین معماری واقعاٌ بی‌نظیر بوده و تحسین همگان علی‌الخصوص سینما‌ دوستان را برانگیخته است. ساختمان این مجموعه، به‌صورت استوانه‌ای و مارپیچی بوده و امکان رفتن به پشت‌بام و تماشای مناظر دیدنی اطراف برای شما وجود دارد. طراح این مجتمع‌، مهندس بابک شکوفی و همکاران متبحرشان هستند. در حقیقت، جناب مهندس پیش از این کار طراحی سینما آزادی تهران را نیز به عهده داشتند. جالب است بدانید که پردیس تماشا مشابه سینما آزادی طراحی شده است.
همچنین، سه سالن مجهز این سینما در نوع خود عالی و منحصربه‌فرد بوده و گنجایشی برابر با ۸۰۰ نفر را دارند. گفتنی است که این سالن‌ها، در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع احداث و از آخرین تکنولوژی پخش فیلم و صدای دالبی نیز بهره‌مند می‌باشند. باید بگوییم که سالن شماره یک این مرکز، به علت وجود سن نمایش و سیستم نورپردازی مناسب برای برگزاری انواع سمینار، همایش، تئاتر مخصوص کودکان و جشن‌های مدارس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
خبر خوش این‌که، رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه و دلچسب نیز در این مجتمع پذیرای شما عزیزان است. از دیگر امکانات این پردیس، می‌توان به تالار اسکیت، گالری عکس، اتاق‌های گریم و چای‌خانه اشاره کرد. حتی برای تفریح و سرگرمی کودکان دلبندتان نیز خانه اسباب‌بازی مجهزی تدارک دیده شده تا آن‌ها بتوانند لحظات شاد و مفرحی را در این فضا سپری کنند. علاوه بر این‌ها، ۷۰ فروشگاه نیز جهت رفاه حال عموم مردم در این مجتمع پیش‌بینی شده است. اگر با وسیله نقلیه به این سینما تشریف می‌برید، پارکینگ اختصاصی پردیس تماشا در اختیار شما عزیزان می‌باشد. باید بگوییم که مدیریت این مجموعه را جناب آقای مسعود نجفی به عهده دارند.
آدرس: تهران، منطقه ۱۸، یافت آباد غربی، میدان معلم، خیابان مداین، جنب کاوشکده معلم.
شماره تماس:۶۶۶۵۶۱۲۲ ،۶۶۶۵۶۱۲۶ ،۶۶۶۵۶۱۲۳-(۰۲۱)

پردیس سینمایی تماشا تهران

پردیس سینمایی تماشا تهران

پردیس سینمایی تماشا تهران

پردیس سینمایی تماشا تهران

پردیس سینمایی تماشا تهران

پردیس سینمایی تماشا تهران

پردیس سینمایی تماشا تهرانپردیس سینمایی تماشا تهران