اخبار گردشگری

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران، از جمله پرطرفدارترین و بهترین رستوران‌های ایتالیایی- فرانسوی در دل این شهر بزرگ است. رستورانی واقع در بلوار دریا منطقه مشهور سعادت‌آباد که با محیطی دنج و متفاوت در خدمت هم‌وطنان عزیز تهرانی می‌باشد. مطمئناٌ شما هم با یک بار رفتن به کاوانی به جرگه مشتریان پروپاقرص آن می‌پیوندید. مسئولین این رستوران، نهایت تلاش خود را با ارائه باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها جهت جلب رضایت شما به عمل می‌آورند.
رستوران کاوانی تهران، با فضایی آرام و دلنشین مهمانان بسیاری را از سرتاسر این شهر به سوی خود جذب می‌کند. مکانی متشکل از سه بخش یعنی سالن وی‌آی‌پی، سالن اصلی و حیاط که هر کدام دکوراسیون و حال و هوای مخصوص به خود را دارند. سالن اصلی این رستوران، با گنجایشی برابر با ۴۰ نفر پذیرای شما عزیزان است. میزها و صندلی‌های زیبا و خوش‌رنگ که با فاصله از هم چیده شده‌اند و رنگ مناسب دیوارهای آجری محیطی لذت‌بخش و دوست‌داشتنی را برای سرو غذایی دلچسب برایتان فراهم می‌کند. با بالا رفتن از تعدادی پله در این رستوران، به سالن وی‌آی‌پی زیبایی با دو میز ۶ نفره و ۴ نفره می‌‌رسید. به نظر می‌رسد این قسمت برای قرارهای دوستانه بسیار مناسب ‌باشد. در صورت تمایل، می‌توانید سفارشتان را در فضای باز و در هوای آزاد این رستوران نوش‌جان بفرمایید. طرح‌های فانتزی نشسته بر دیوار این حیاط، جذابیت خاصی به آن بخشیده است. جهت رفاه حال شما عزیزان، وسایل گرمایشی برای فصل زمستان و مه‌پاش‌هایی به منظور خنک کردن و تأمین رطوبت لازم روزهای تابستان در این فضا به چشم می‌خورند. همچنین، رستوران کاوانی شما را در حین میل کردن خوراکی مورد علاقه‌تان به شنیدن نوای خوش موسیقی کلاسیکی زیبا و گوش‌نواز دعوت می‌کند.
به جرأت می‌توان گفت که نظیر غذاهای موجود در رستوران کاوانی را در هیچ جای دیگری از تهران پیدا نمی‌کنید. مثلاٌ غذایی مکزیکی به نام فاهیتا تهیه شده از تکه‌های گوشت طعم‌دار و نان، از بهترین پیشنهادهای این رستوران به شما می‌باشد. استیک آتیشی، پنیر هالومی و جکت پوتیتو از غذاهای دیگر کاوانی است که به سادگی نمی‌توان از آن‌ها گذشت. عطر ‌و ‌طعم بی‌نظیر این غذاها، حتی سخت‌پسندترین سلیقه‌ها را نیز راضی می‌کند. سالاد گریل گوشت، سزار و سالاد موزارلا از لذیذترین سالادهای منوی این رستوران به شمار می‌روند. مطمئناٌ طعم خوش سوپ دال عدس رستوران کاوانی را هیچ‌گاه از یاد نمی‌برید. غذاهای فرانسوی از جمله ماهی قزل‌آلا، سالمون و سوته گوشت در ردیف پرطرفدارترین غذاهای این رستوران به شمار می‌روند. خبر خوش این‌که، صبحانه‌های فوق‌العاده‌ای نیز در این رستوران از ساعت ۷ صبح انتظار شما عزیزان را می‌کشند.
آدرس: سعادت‌آباد، بلوار دریا، بین خیابان پاک‌نژاد و مطهری.
شماره تماس:۸۸۳۷۸۲۶۵ -(۰۲۱ )

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهران

رستوران کاوانی تهرانرستوران کاوانی تهران