اخبار گردشگری

شوک بزرگ به پرسپولیس/ مهدی طارمی چهار ماه محروم شد

پرسپولیس در آستانه دیدار حساس با الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با یک حکم سنگین و شوکه کننده مواجه شده است

به گزارش مهر، در حالی که مدیران پرسپولیس پس از ماهها تلاش، در هفته اخیر موفق شده بودند رقم مربوط به محکومیت در پرونده مانوئل ژوزه را تامین کنند ، با یک حکم باورنکردنی دیگر مواجه شده اند.

ماجرای این حکم به ابتدای فصل شانزدهم رقابت های لیگ برتر برمی گردد که مهدی طارمی به همراه رامین رضاییان راهی تیم ریزه اسپور ترکیه شدند اما طارمی پس از مدتی به پرسپولیس برگشت تا باشگاه ترکیه ای به خاطر رعایت نکردن اصول حرفه ای از این بازیکن شکایت کند.

فدراسیون جهانی فوتبال در پی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه ، مهدی طارمی بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس را مقصر دانسته و او را چهارماه از فوتبال محروم کرده است.

با اینحال محرومیت قرمزها در این پرونده تنها به طارمی ختم نمی شود و باشگاه پرسپولیس نیز در دو پنجره نقل و انتقالات آتی از خرید بازیکن جدید محروم است. این حکم قطعی است و به این ترتیب پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان اجازه استفاده از طارمی را ندارد. همچنین به نظر می رسد پرسپولیس در این پرونده نیز با جریمه سنگین مالی جدیدی مواجه شود.