اخبار گردشگری

مشاور رییس جمهوری: صنعت گردشگری مبنای تحول در منطقه آزاد اروند است

به گزارش ایرنا مرنضی بانک بعد از ظهر چهارشنبه ر بازدید از روستای گردشگری بدریه در پنج کیلومتری شمال خرمشهر افزود:هنوز از ظرفیت ها و توانمندی های بخش گردشگری بخصوص گردشگری دریایی با توجه به دارا بودن سواحل طولانی در آبادان و خرمشهر بخوبی استفاده نشده است.
وی اظهار کرد: این منطقه توانایی و ظرفیت آن را دارد که به قطب گردشگری در کشور و استان خوزستان تبدیل شود.
مشاور رییس جمهوری تصریح کرد:بخش خصوصی با سرمایه گذاری در این بخش می تواند زمینه ساز این تحول اقتصادی و اجتماعی در جنوب خوزستان باشد.
بانک در گفت و گو با متولیان بخش گردشگری روستای بدریه که در ساحل غربی کارون واقع شده افزود:برای جذب گردشگر باید امکاناتی فراخور نیاز گردشگران فراهم شود تا گردشگران در فضای مفرح بتوانند از ساحل زیبای کارون استفاده کنند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد اروند در بازدید از روستای بدریه خرمشهر که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی حضور داشتند بر توجه ویژه به احیای صنعت گردشگری در خرمشهر و آبادان تاکید کرد.
استاندار خوزستان نیز در این بازدید با ابراز خرسندی از نگاه ویژه منطقه آزاد اروند در توسعه صنعت گردشگری اظهار کرد :در چند سال اخیر بخش مهمی از زیرساخت های گردشگری در شهرهای ابادان و خرمشهر فراهم شده ولی نیاز است سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
مرتضی بانک صبح روز چهارشنبه برای افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی و خدماتی در محدوده منطقه ازاد اروند (آبادان و خومشهر) وارد ابادان شد و در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی مورد استقبال مسولان سازمان منطقه ازاد اروند و مقامات محلی قرار گرفت.
این نخستین سفر مرتضی بانک پس از دریافت حکم دبیر شورای عالی مناطق ازاد کشور می باشد.
٧١٠۴/۶۰۰۲
خبرنگار:مسعود گادار**انتشار :کبری آقازری

انتهای پیام /*


اجتماعی


گردشگری


منطقه آزاد