اخبار گردشگری

مشاور رییس جمهوری: صنعت گردشگری مبنای تحول در منطقه آزاد اروند است

به گزارش ایرنا مرتضی بانک بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از روستای گردشگری بدریه در پنج کیلومتری شمال خرمشهر افزود: هنوز از ظرفیت ها و توانمندی های بخش گردشگری بخصوص گردشگری دریایی با توجه به دارا بودن سواحل طولانی در آبادان و خرمشهر بخوبی استفاده نشده است.
وی اظهار کرد: این منطقه ظرفیت آن را دارد که به قطب گردشگری در کشور و استان خوزستان تبدیل شود.
مشاور رییس جمهوری تصریح کرد: بخش خصوصی با سرمایه گذاری در این بخش می تواند زمینه ساز این تحول اقتصادی و اجتماعی در جنوب خوزستان باشد.
بانک در دیدار با متولیان بخش گردشگری روستای بدریه که در ساحل غربی کارون واقع شده است افزود: برای جذب گردشگر باید امکاناتی فراخور نیاز گردشگران فراهم شود تا گردشگران در فضای مفرح بتوانند از ساحل زیبای کارون استفاده کنند.
مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در بازدید از روستای بدریه خرمشهر بر توجه ویژه به احیای صنعت گردشگری در خرمشهر و آبادان تاکید کرد.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در این بازدید با ابراز خرسندی از نگاه ویژه منطقه آزاد اروند در توسعه صنعت گردشگری گفت: در چند سال اخیر بخش مهمی از زیرساخت های گردشگری در شهرهای آبادان و خرمشهر فراهم شده ولی نیاز است سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی روز چهارشنبه برای افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی و خدماتی در محدوده منطقه آزاد اروند(آبادان و خومشهر) وارد آبادان شد و در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی مورد استقبال مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند و مقامات محلی قرار گرفت.
٧١٠۴/۶۰۰۲/۱۷۷۲
خبرنگار: مسعود گادار **انتشار: مجید ملازاده

انتهای پیام /*


اجتماعی


گردشگری


منطقه آزاد


مشاور رییس جمهوری