اخبار گردشگری

فیلم های دفاع مقدس در سینما فرهنگ ایلام نمایش داده می شود

علی محمد نیاکان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور از روز جمعه ۳۱ شهریورماه و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس فیلم های متناسب با این هفته اکران و بلیط ها نیز به صورت نیم بها به تماشاچیان عرضه می شود.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه تلفیقی عکس و هنرهای تجسمی از اول مهرماه در مرکز این استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه نیز آثار عکس و هنرهای تجسمی با موضوع دفاع مقدس در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزاری محافل شعر با موضوع دفاع مقدس، اجرای تئاتر خیابانی، اردو ۱۰۰ نفره راهیان نور ویژه هنرمندان و بازدید از مناطق عملیاتی استان و برپایی کارگاه هنرهای تجسمی در مجتمع ارشاد را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در مرکز استان برشمرد.
نیاکان برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان های استان را شامل برپایی محافل شعر دفاع مقدس، نمایشگاه خوشنویسی، یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، اجرای نمایش صحنه ای و نمایشگاه هنرهای تجسمی عنوان کرد.
به گفته وی، این برنامه ها با همکاری اعضا کمیته فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس شامل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، صدا و سیما، بنیاد شهید، حوزه هنری، شهرداری، بسیج هنرمندان و بسیج دانشجویی، آموزش و پرورش و انجمن هنرهای تجسمی این اداره کل برگزار می شوند.
۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس است.
ایلام در دوران دفاع مقدس در جبهه میانی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن بعثی قرار داشت و مردم این استان بیش از سه هزار شهید ، ۱۲ هزار جانباز و افزون بر ۳۰۰ آزاده در این راه پرافتخار تقدیم آرمان های نظام کرده اند.
خبرنگار: آزاده خرم ، انتشار دهنده: حسن کهزادیان
۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


ارشاد


اکران فلیم


هفته دفاع مقدس