اخبار گردشگری

تصاویر: روی سبز مالزی/چشم اندازی به آبهای شفاف و چند رنگ!

هستی حقیقی|

مالزی کشوری سبز و زیبا ، ترکیبی از دنیای مدرن و سنت های به جامانده که با سرمایه گذاریهای کلان در صنعت و تکنولوژی و ثروتی متوسط از نفت به یکی از ملت های ثروتمند جنوب شرقی آسیا تبدیل شده است.

به گزارش “توریسم آنلاین” این کشور علاوه بر آسمانخراشهای بلند و هتل های لوکس دارای اقامتگاههایی در میان انبوه جنگل های استوایی و با چشم اندازی به آبهای شفاف و چند رنگ است.

مالزی کشوری چند فرهنگی که ۵۲ درصد را مالایی ها،۲۶ درصد چینی ها و ۹ درصد هندی ها و ۱۳ درصد از گروههای دیگر هستند و این گوناگونی باعث شده که این کشور محل برگزاری انواع مختلفی از جشنواره ها باشد.

اگر گردشگری دوستدار طبیعت هستید و قصد دارید مکان های طبیعی مالزی را هم از دست ندهید در ادامه بهترین اقامتگاههای واقع در جنگل های بارانی را مشاهده خواهید کرد:

اقامتگاه
اقامتگاه

اقامتگاه “Datai Langkawi” یکی از بهترین اقامتگاههای پنهان در جنگل های استوایی به مساحت ۵۵۰ متر مربع دارای ۱۲۵ اتاق و ویلا با چشم انداز جنگل و دریای آندامان ،دورافتاده و رویایی است.

اقامتگاه
اقامتگاه

اقامتگاه “بلوم” در میان جنگ ۱۳۰ میلیون ساله “بلوم” قرار گرفته که از قدیمی ترین جنگل های استوایی دنیا و خانه گل های غول پیکر است.مهمانان خوش شانس این اقامتگاه می توانند ببر مالایی ،خوک خرطوم دار و یا فیل آسیایی را هم ببینند.

اقامتگاه

اقامتگاه “تابین” درمیان جنگل با حیات وحشی بی مانند فرصتی برای تماشای گونه های رو به انقراض برخی از جانوران است.

اقامتگاه 5 ستاره و چشمه های آب گرم

اقامتگاه ۵ ستاره و چشمه های آب گرم”مولو ماریوت” در پارک ملی به همین نام و در “ساراواک” قرار دارد.

اقامتگاه

اقامتگاه “بورنئو” در “ساراواک” در میان جنگل های انبوه استوایی قرار دارد و از طرف دیگر به بلندیهای “نیاه” و “لمبیر” می رسد.

“تامان ناگارا” جنگل قدیمی دیگری در این سرزمین با قدمتی بیش از ۱۳۰ میلیون سال که دارای بیش از ۱۰ هزار گونه مختلف گیاهی ،۲۵ هزار جانوران بی مهره و ۲۰۰ گونه از پستانداران است.اقامت در مجموعه ویلاهای این منطقه تجربه ای تکرار نشدنی از این کشور آسیایی است.

اقامتگاه

اقامتگاه “موتیارا تامان ناگارا” در جنگل “تامان ناگارا” مملو از تجربه های طبیعی و اکوتوریسمی و خوابیدن زیر نور ماه است.

اقامتگاه

اقامتگاه “مالیو” در “صباح” در حقیقت ویلایی ۳ خوابه با جکوزی و چشم انداز جنگل های استوایی که در منطقه حفاظت شده “Maliau Basin” قرار گرفته است.

+ ۳ مخالفم – ۰