اخبار گردشگری

نکته هایی برای رهایی از دام کلاهبرداران در سفر به اروپا!

هستی حقیقی|

سفر به کشوری خارجی ،هیجانی غیر قابل انکار دارد که به محض زدن مهر بر روی گذرنامه تان شما هستید و فرهنگی که نخستین بار است با آن رو به رو می شوید.

به گزارش “توریسم آنلاین” ،کارشناسان سفر اما برای جلوگیری از کلاهبرداری های مختلف که ممکن است در طول سفر برایتان پیش بیاید ،نکاتی را مطرح می کنند که برایتان مفید خواهد بود.

در ادامه برای گریز از دام کلاهبرداران در سفر به اروپا ،نکاتی مهم را می خوانید:

رهایی از دام کلاهبرداران در سفر به اروپـــــا!

در فرانسه ممکن است بچه های کوچک به شما نزدیک شده و وانمود کنند برای بنیادهای خیریه پول جمع می کنند اما پیشنهاد کارشناسان سفر این است که از آنها دور شده و حتی به نزدیکترین پلیس در حوالی آنجا اطلاع دهید.

در لهستان ممکن است به دام تاکسی های تقلبی بیفتید که می گویند تاکسی مترشان خراب شده، بنابراین قبل از سوار شدن نگاهی به آرم و نام شرکت درج شده بر روی درب های تاکسی بیاندازید.تاکسی های قانونی لهستان گواهی قانونی را روی پنجره نصب می کنند.

کلاهبرداران در کمین مسافران

در کرواسی مراقب صورتحساب های گزاف و غیرواقعی رستورانها باشید و قبل از رفتن به رستورانها تحقیق کرده و تنها به پیشنهاد راننده های تاکسی اکتفا نکنید!

در هلند هنگامی که در رستوران نشسته اید ممکن است اشخاصی برای فروش کالاها به شما نزدیک شوند پس مراقب کیف دستی و کت آویزان به پشتی صندلیتان باشید.در رستوران های حوالی نقاط مرکزی آمستردام هشیاریتان باید بیشتر باشد.

کلاهبرداران در کمین مسافران

در مجارستان مراقب صرافان خیابانی باشد و تا آنجایی که می توانید پولتان را با آنها مبادله نکنید.

در جمهوری چک ممکن است کسی به شما نزدیک و چیزی غیر قانونی به دستتان بدهد و درست در همان لحظه شخصی کلاهبردار در لباس پلیس اقدام به بازرسی از شما کرده و شما را در ازای گرفتن پول رها کند.به یاد داشته باشید در چک هیچ افسر پلیسی نمی تواند شما را متوفق کرده و از شما درباره پولهایتان سوال و جواب کند.

کلاهبرداران در کمین مسافران

مراقب گرفتن هزینه حق ورود در ورودیهای مختلف شهرهای اسپانیا توسط کلاهبرداران باشید.

دزدان بزرگراه در ایتالیا ابتدا تایر ماشین کرایه ای شما را پنچر کرده و شما را تا لحظه توقف دنبال می کنند و سپس لوازم قیمتی را از شما می دزدند.بنابراین لوازم قیمتی خود را در معرض دید قرار ندهید و در کمک گرفتن احتیاط کنید.

کلاهبرداران در کمین مسافران

+ ۲ مخالفم – ۰