اخبار گردشگری

تصاویر: دراین هتــــل ها،کودکان اولویت دارند!

هستی حقیقی|

در یک سفر خانوادگی توجه به اینکه به خانواده و از جمله کودکان خوش بگذرد،احتمالا اولین دغدغه است.

به گزارش “توریسم آنلاین” در حالی که تعدادی از هتل ها از ورود بچه ها جلوگیری کرده و فقط بزگسالان را قبول می کنند،برخی از هتل ها در تلاش برای جذب مهمانان کم سن و سال خود هستند.

 

هتل

هتل فورته ویلیج

در هتل “فورت ویلیج” واقع در “ساردینا”-غرب ایتالیا- روستای مینیاتوری برای کودکان احداث شده که دارای باربی های واقعی است.در این هتل ،نوجوان ها نیز می توانند خوانندگی ،آرایشگری ،آشپزی و ورزشهای مختلف را با ستارگان این ورزشها تمرین کنند و یاد بگیرند.

برج العرب

برج العرب

هتل “برج العرب” در دبی نیز برنامه ای ویژه ای برای مهمانان کم سن و سال خود دارد.تخت، حمام و جکوزی مخصوص و مشاور شخصی که از آنها درباره غذاهایی که بیشتر دوست دارند می پرسد، قطاری که آنها به دور هتل می چرخاند،ساحل اختصاصی ،آیپد طلایی ،کتابخانه ،اتاق اسباب بازی از امکانات ویژه کودکان است.

هتل

هتل

به مهمانان کوچک هتل “Gleneagles” در پرسشایر –اسکاتلند- با شیرینی های کوکی و هدایای مختلف خوش آمد گفته می شود همچنین لندروور کوچکی در اختیار مهمانان قرار می گیرد تا به گردش اطراف هتل بروند.

در این هتل انواع مهارت های ورزشی از جمله :فوتبال ،راگبی،زومبا کودکان و گلف به مهمانان آموزش داده می شود.

هتل های دیگری در مکزیک ،سوئیس ،فرانسه قصد دارند که به زودی امکانات ویژه ای برای راحتی مهمانان خردسال و نوجوان خود فراهم کنند.

+ ۱۷ مخالفم – ۰