اخبار گردشگری

میراث فرهنگی اردبیل برای طرح های اشتغالزا تسهیلات می دهد

کریم حاجی زاده روز دوشنبه در نشستی با اعضای هیات مدیره بنیاد علوی استان از همکاری با بنیاد علوی در جهت حمایت از طرح های گردشگری اشتغال زا در مناطق محروم و روستاها خبر داد.
وی گفت: میزان تسهیلات شناور است و در صورتی که طرح‌ های بیشتری معرفی شود همچنان مورد حمایت خواهند بود و شهرستان گرمی از اولویت های اجرای این طرح است.
او با تاکید بر ظرفیت ‌های گردشگری روستاهای استان اظهار کرد: بوم گردی و روستاگردی از ظرفیت های کمتر شناخته شده استان اردبیل است که اجرای این طرح با همکاری دهیاران و بخشداران می‌ تواند منجر به توسعه روستاها و معرفی قابلیت ‌ها شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، او گفت: در روستاهایی که زیرساخت ‌های گردشگری ایجاد شده شاهد توسعه روستا هستیم و پیش‌ بینی می‌ شود این طرح دستاوردهای مطلوبی به دنبال داشته باشد.
مطالعه جامع گردشگری و تهیه برخی از شاخص ها در ۴٨ روستای دارای قابلیت و ۱۲ روستای هدف گردشگری در استان اردبیل که قابلیت های بی نظیری برای جذب گردشگر دارند با هدف شناسایی و معرفی قابلیت های روستاهای هدف گردشگری کشور و افزایش انگیزه ساکنان این روستاها برای جذب گردشگر و توسعه تولید در روستا اجرا می شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


اردبیل


اشتغال