اخبار گردشگری

فرانگر | پنج مرحله استخدام اثر بخش

استخدام کردن مستلزم تعیین دقیق الزامات شغلی، خصوصیات موردنیاز برای انجام موفق مسئولیت های محوله و انتخاب متقاضی مناسب است. چنانچه در کل فرآیند استخدام با بخش منابع انسانی همکاری نزدیکی داشته باشید، احتمال استخدام فرد مناسب نیز بیشتر خواهد شد. این فرآیند شامل پنج مرحله زیر است.

پنج مرحله استخدام اثر بخش

۱- تعیین الزامات شغلی:
پیش از شروع ارزیابی متقاضیان، ضروری است نوع فعالیت شغلی و میزان تحصیلات، مهارت ها، تجارب و خصوصیات فردی که برای انجام شغل مورد نظر نیاز است را مشخص سازیم.

۲- فراخوان داوطلب مناسب:


پس از آگاهی هز الزامات شغلی، باید به دنبال افراد واجد شرایط باشید. بهترین روش برای یافتن متقاضیان واجد شرایط، استفاده از ارتباطات حرفه ای و موسسات کاریابی است.

۳- انجام مصاحبه:
با شایسته ترین متقاضیان مصاحبه نمایید تا درباره توانمندی ها و تجارب شان و هم چنین میزان انطباق آن ها با سازمان خود اطلاعات بیشتری به دست آورید. انجام مصاحبه این فرصت را نیز در اختیارتان قرار می دهد تا شغل موردنظر و شرکت خود را به بهترین شکل معرفی کرده و اطلاعاتی که فرد برای اخذ تصمیم آگاهانه بدان نیاز دارد در اختیار وی قرار دهید.

۴- ارزیابی متقاضیان:
پس از اتمام مصاحبه با تمامی متقاضیان، افرادی که مسئول تصمیم گیری در خصوص استخدام هستند باید ارزیابی دقیقی از هر یک از متقاضیان به عمل آورند.

۵- تصمیم گیری و ارائه پیشنهاد:
آخرین مرحله از فرآیند استخدام، تصمیم گیری و ارائه پیشنهاد شغلی است. در این مرحله تمام تلاش خود را برای انتخاب فرد مناسبی که بتواند بیشتری سهم را در موفقیت آینده شرکت ایفا کند به کار ببندید.
سایت فرانگر با فرآهم آوردن پلتفرم جامع استخدام در آژانس هواپیمایی سعی نموده تا هزینه های مربوط به استخدام را برای کارفرمایان کاهش داده و آنان را یاری نماید تا بهترین فرد را برای تصدی مشاغل موجود در آژانس انتخاب نمایند. کارجویان عزیز نیز می توانند رزومه خود را سایت فرانگر ثبت کنند تا به کارفرمایان ارائه شود. رزومه موجود در سایت فرانگر به صورت تخصصی ویژه فعالین در آژانس های هواپیمایی طراحی گردیده است. همچنین با ثبت رزومه خود در سایت فرانگر می توانید یک رزومه استاندارد با قالبی زیبا و حرفه ای داشته باشید تا در صورت لزوم به کارفرما ارائه دهید.