اخبار گردشگری

تصاویر:۷ جایی که قبل از بازنشستگی باید به آن سفر کنید!

هستی حقیقی|

بسیاری از ما سفر کردن را موکول به دوران بازنشستگی می کنیم، زمانی که یک پس انداز طلایی در بانک و خیال آسوده از دغدغه های اجتماعی به شما می گوید : “وقت سفـــــــر است”.

به گزارش “توریسم آنلاین” با اینکه هیچ وقت برای سفر کردن دیر نیست اما در هر فصلی از زندگی ،ما دارای توانایی خاصی هستیم و برخی مقصدها که قدرت و نیروی جوانی می خواهد را باید قبل از بازنشستگی دید.

در ادامه مقصدهایی به شما مخاطبان دوستدار سفر معرفی می شود که برای رفتن به آنها کمی باید پیاده روی کنید:

پارک ملی

دوست داران پارک ملی “یوسیمیتی” در کالیفرنیا-میراث جهانی یونسکو در آمریکا- زمستان و تابستان نمی شناسند و در فصل گرما و یا سفید پوشی این پارک ۱۰ تا ۱۲ ساعت پیاده روی کرده تا زیباییهایش را کشف کنند.

دیوار بزرگ چین

دیدن دیوار بزرگ چین به عنوان یکی از مشهورترین عجایب دنیا نیاز به همت شما برای پیاده روی و تماشای عظمتش دارد.

جنوب شرقی آسیا

جنوب شرقی آسیا مقصدی گردشگر پسند است به هزاران دلیل که هیجان و بالا و پایین پریدن و کوهپیمایی و دریانوردی گوشه ای از آن است.اگر وقت و بودجه اش را دارید حداقل چند ماه برای این گوشه آسیایی زمان بگذارید.لائوس ،تایلند و ویتنام دیدنی های زیادی دارند.

بزرگترین کویر نمک دنیا

بزرگترین کویر نمک دنیا “سالاردو ییونی” است که در کشور بولیوی قرار دارد.برای تماشای این زیبایی های طبیعی چه سواره و یا پیاده نیاز به قدرت بدنی دارید.

از مسیر

عبور از مسیر “اینکا” واقع در رشته کوه آند –بلندترین رشته کوه دنیا- در پرو تجربه ای شگفت انگیز که در طول مسیر از مسیرهای کوهستانی ،جنگل های توندرا و جنگل های مه آلود گذشته و قدرت بدنیتان را محک می زنید.

از گذرگاه
از گذرگاه

اگر فرصت سفر به قطب جنوب و عبور از گذرگاه “دریک” و  دماغه “هورن” را پیدا کردید ،بسیار خوش شانسید و اگر به سلامت از آن عبور کردید پس حرفه ای هم هستید.

 معبد

معبد “پارو تاکشانگ” یا لانه ببر واقع در کشور بوتان بر بالای یک صخره ساخته شده است.طبیعت اطراف آن بسیار زیبا و تماشای جشنواره سالانه آن خالی از لطف نیست و تنها مشکل ،رفتن و رسیدن به آن است!

+ ۵ مخالفم – ۰