اخبار گردشگری

بازدید ۲۰۰ هزار نفر از جشنواره انگور ارومیه/ افزایش ۸۲ درصدی نسبت به دوره قبل

محمد حضرت پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۱۲۰ هزار نفر از شهروندان ارومیه ای و ۸۰ هزار نفر از شهروندان دیگر استان های کشور بودند که رقمی قابل توجه است.
وی اضافه کرد: در چهارمین جشنواره انگور ارومیه در سال گذشته حدود ۱۱۰ هزار نفر از این جشنواره بازدید کرده بودند که این تعداد امسال ۹۰ هزار نفر و ۸۲ درصد بیشتر شده است.
وی اظهار کرد: این تعداد بازدید با توجه به اینکه دهکده چی چست در ۱۷ کیلومتری ارومیه قرار دارد، بسیار قابل توجه بوده و نشان دهنده جایگاه جشنواره انگور در توسعه گردشگری این شهر است.
وی ادامه داد: در برخی از روزهای هفته برگزاری جشنواره انگور، بسیاری از هتل ها و مهمانپذیرهای شهر ارومیه پر از مسافر بود که امیدوار هستیم این روند در سال های آینده نیز تکرار شود.
شهردار ارومیه با اشاره به رشد زندگی شهری و ماشینی و نبود فرصت کافی و موقعیت مناسب برای اوقات فراغت شهروندان گفت: ایجاد دهکده گردشگری چی چست و برگزاری جشنواره هایی مثل انگور در آن باعث شور و نشاط و شادی میان شهروندان ارومیه شده است.
به گزارش ایرنا، پنجمین جشنواره انگور ارومیه از ۱۶ شهریورماه جاری در ارومیه آغاز شده بود که دیروز /جمعه/ به کار خود پایان داد.
این جشنواره در دهکده چی چست ارومیه برگزار شد.
۸۱۳۷/۲۰۹۳ ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


جشنواره انگور


ارومیه