اخبار گردشگری

سفارت ایران در بلگراد: هیچ مشکلی برای ورود ایرانیان به صربستان وجود ندارد

این منبع رسانه ای روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در مورد اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر ‏سرگردانی مسافران ایرانی در فرودگاه صربستان تصریح کرد: تنها تعدادی از اتباع ایرانی به دلیل نقص مدارک همراه مانند نداشتن بلیط بر گشت، نداشتن رزرو هتل و داشتن گذرنامه جعلی از سوی پلیس از ورودشان جلوگیری به عمل آمد و با اولین پرواز به ترکیه برگردانده شدند.
وی خاطرنشان کرد:خوشبختانه پلیس صربستان تاکنون همکاری بسیار خوبی با سفارت جمهوری اسلامی ایران داشته و کنسول نمایندگی طی دو هفته اخیر با حضور در فرودگاه راهنمایی ها و مساعدت های لازم را جهت حل و فصل مشکل آن دسته از ایرانیانی که مدارک همراهشان دارای نقص داشته، انجام داده است.
برخی از شهروندان ایرانی که با مساعدت و همکاری کنسول نمایندگی سفارت کشورمان در بلگراد به صربستان وارد شدند، پس از ورود با حضور در سفارت کشورمان، به دلیل مساعدت های انجام شده تشکر و قدردانی کردند.
این منبع آگاه با بیان اینکه هیچ ایرانی در فرودگاه صربستان نگه داشته نشده است، افزود: تنها دو تن از شهروندان ایرانی که با گذرنامه جعلی قصد ورود به این کشور داشته اند روز گذشته (پنجشنبه) به دلیل جعلی بودن مدرک هویتی خود دستگیر شدند.
خاطر نشان می شود که صربستان به تازگی نظام روادید را برای ایرانیان لغو کرده است و در این راستا، هیچ مساله ای برای ورود ایرانیان به این کشور با مدارک معتبر وجود ندارد.
اروپام**۴۳۶**۱۶۶۳**انتشار دهنده: خسرو حسینی

انتهای پیام /*


اجتماعی


صربستان


شهروندان ایرانی


گردشگری