اخبار گردشگری

فرماندار: رشت در تجارت فرامرزی بهترین قابلیت ها را دارد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری رشت به ایرنا، سیروس شفقی در جمع نخبگان رشتی و تشکل خانه گیلان در برج میلاد تهران بیان داشت: از همه کسانی که در برگزاری جشنواره فرهنگی شب های رشت تلاش فراوان داشتند، تقدیر و تشکر دارم.
وی افزود: بستر سرمایه گذاری فرهنگی در شهرستان رشت وجود دارد؛ گیلان و رشت از غنای فرهنگی برخوردار است و این غنای فرهنگی را امروز در چهره تک تک مردم مشاهده کردم و این نشان از توجه مردم به پیشینیان ماست.
وی ادامه داد: اگر امروز این جشنواره برگزار می شود به دنبال احیاء نیاکان و سنت های آنهاست و این امر برای همه عزیزانی که در مرکز کسور هستند، زیباتر جلوه خواهد کرد.
شفقی افزود: گیلان با این همه ثروت، فرهنگ و سنت ها شایسته بهترین هاست و باید برای این بهترین ها با اتحاد و همدلی مشکلات استان و شهرستان رشت را مرتفع کنیم.
به گفته فرماندار رشت، وجود ٣٠ میلیون گردشگر در سال و هفت میلیون گردشگر در رشت نشان می دهد که ما در محور توسعه و تقویت گردشگری موفق و موفق تر خواهیم بود و صنعت گردشگری چرخه اقتصادی یک کشور را تشکیل می دهد.
وی در خاتمه بیان داشت: می توانیم ثروت های نهفته مردم را با ایجاد بستر سازی گردشگری به رشت بیاوریم و این موضوع با تحقق همدلی و مودت به سر منزل مقصود خواهد رسید.
جشنواره شب های فرهنگی رشت با همکاری فرمانداری شهرستان رشت، شورای اسلامی شهر، سازمان های فرهنگی ورزشی و روابط عمومی شهرداری و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، ۲۳ و ۲۴ شهریورماه جاری در برج میلاد تهران در حال برگزاری است.
۷۲۹۴/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


فرماندار


رشت


توسعه گردشگری