اخبار گردشگری

جباروف: ما باید به منصوریان کمک کنیم/ نگران نباشید، صدرنشین می‌شویم!

هافبک ازبکستانی استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و جام حذفی می‌گوید.

سرور جباروف در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط خوبی داریم بعد از بردی که مقابل گل‌گهر به دست آوردیم بچه‌ها از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستند و مصمم هستیم در ادامه لیگ شرایط بهتری را کسب کنیم.

وی درباره اینکه در دیدار قبلی میان گل‌گهر نیمکت‌نشین بود تصریح کرد: نظر کادر فنی بود که من از ابتدا بازی نکنم البته با توجه به اینکه من صبح روز قبل از بازی به تهران رسیده بودم و در بازی‌های ملی ازبکستان به میدان رفته بودم کمی خسته بودم و کادر فنی صلاح دید استراحت کند.

هافبک ازبکستانی استقلال در ادامه افزود: من انگیزه خیلی بالایی دارم تا در بازی‌های پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشم امسال به استقلال آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم. منصوریان مربی خوبی است و برای کارش خیلی انگیزه دارد ما باید به او کمک کنیم تا در کارش موفق شود.

جباروف درباره شایعه اینکه قرار است در بازی‌های ملی خداحافظی کند افزود: هنوز تصمیم خاصی در این باره نگرفته‌ام شاید در آینده نزدیک این کار را انجام بدهم. هنوز بابت حذف ازبکستان از جام جهانی در شوک هستم تیم ما واقعا توانایی آن را داشت در مرحله نهایی مسابقات جام جهانی حضور داشته باشد.

هافبک استقلال در خصوص دیدار مقابل پارس جم در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر گفت: پارس جم نتایج خوبی گرفته که نشان می‌دهد این تیم از توانایی بالایی برخوردار است ولی ما برای حفظ اعتبار خودمان و رسیدن به صدر جدول به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.