اخبار گردشگری

پایان اولتیماتوم هیئت مدیره استقلال به منصوریان

بعد از نتایج ضعیف نیم فصل اول با تصمیم هیئت مدیره و فرصت دوباره قرار بود منصوریان استقلال تهران را با شرط ۲ برد حفظ کند اما گویا بنا به دلایلی این گزینه حذف شد.منصوریان استقلال

بعد از صحبت حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال حاوی نکته مهمی بود:جلسه عالی داشتیم و موضوعات خوبی مطرح شد. یکی از مصوبات این جلسه تشکیل کمیته اقتصادی و فنی باشگاه بود که اعضای آن به زودی اعلام می شود. درباره کادر فنی هم بحث مفصلی شد که جمع بندی هیات مدیره این شد که دو بازی به منصوریان فرصت بدهند که شامل یک بازی جام حذفی و یک بازی لیگ برتر است. نتیجه آن، ماندن یا رفتن منصوریان را مشخص می کند.

هرچند صحبت های زمانی حقیقت داشت و اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند به منصوریان اولتیماتوم بدهند ولی آنچه سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال را به شدت ناراحت کرده بود رسانه ای شدن این موضوع بود چراکه انتشار فرصت دو هفته ای به منصوریان چیزی جز افزایش فشار برای این تیم نداشت.

شاید به همین دلیل هم باشد که سیدرضا افتخاری برای اینکه تیمش در آرامش کارش را ادامه بدهد در روزهای گذشته شایعه اولتیماتوم به منصوریان را از اساس تکذیب کرد تا به این شکل فشار نتیجه نگرفتن را از شانه های بازیکنان و کادرفنی بردارد.

استقلالی ها در دو روز گذشته ۳۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند و با تلاش افتخاری برای آرام کردن جو این تیم به نظر می رسد همه چیز آماده است تا آبی ها با شکست پارس جم در هفته ششم لیگ برتر بحرانی که در اول فصل گرفتار آن بودند را پشت سربگذارند و زودتر از فصل گذشته به جاده موفقیت برگردند.