اخبار گردشگری

نخستین و بزرگترین مجموعه آبدرمانی بین المللی سرعین احداث می شود

کریم حاجی زاده روز سه شنبه گفت: مجموعه هتل و آبدرمانی بین المللی رویال پارک سرعین به عنوان اولین مجموعه آبدرمانی بین المللی تحت عضویت اتحادیه جهانی آب های درمانی در حال ساخت است.
او اظهار کرد: این طرح دارای معماری فاخر و امکانت کم نظیر بوده و در زیر بنای بیش از هشت هزار متر مربع با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در خیابان دارایی سرعین در حال ساخت است.
به گفته وی ، امکانات این مجموعه شامل هتل ۴ ستاره ، مجموعه آبدرمانی بانوان و آقایان ، سالن های اسپا و ماساژ ، آرایشگاه ، غار نمک ، غار آرامش ، سالن های تراپی ، دکتر ماهی ، سالن های ورزشی، رستوران و چند کافی شاپ می باشد.
او افزود: این مجموعه دارای ۱۳ استخر خصوصی و عمومی بوده و واحدهای اقامتی آن دارای جکوزی و استخر خصوصی با امکان اقامت می باشد. آب گرم معدنی طرح از محل آبگرم گاومیش گلی تامین شده و عملیات انتقال آبگرم نیز به پایان رسیده است.
وی تشریح کرد: پس از بهره برداری این طرح امکان اشتغال برای ۱۰۰ نفر از جوانان استان فراهم می شود.
حاجی زاده با اشاره به اینکه با احداث طرح های این چنینی در استان امکان جذب بیشتر و افزایش مدت ماندگاری مسافران و گردشگران استان فراهم خواهد شد ، افزود: این مجموعه ظرفیت پذیرش همزمان هزار نفر را در بخش های آبدرمانی و توانایی و جذب سالانه۳۰۰ هزار نفر گردشگر خارجی و داخلی را دارد.
وی با بیان اینکه مجموعه رویال پارک سرعین در سطح کشور کم نظیر می باشد ابزار امیدواری کرد این مجموعه در جذب گردشگران خارجی به سرعین نیز تاثیرگذار باشد.
به گزارش ایرنا اصغر سنگی ، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز با تاکید به اینکه مجموعه هتل آبدرمانی رویال پارک سرعین از لحاظ معماری و امکانات نیز در استان بی نظیر است گفت: کمک خواهیم کرد تا این مجموعه کم نظیر ملی هرچه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد.
شهرستان سرعین با دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس از مناطق گردشگر پذیر کشور در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
آلوارس به لحاظ داشتن ذخایر برف در طول دست کم ۶ ماه از سال رتبه نخست کشور را دارد و این منطقه به همراه امکانات تفریحی و ورزشی که در آن ایجاد شده نقش بسزایی در توسعه ورزش های زمستانی، جذب گردشگران خارجی ، ایجاد اشتغال و پرکردن اوقات فراغت جوانان و تکمیل موقعیت ویژه گردشگری در شهر سرعین دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


سرعین


آبدرمانی