اخبار گردشگری

رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی به چین رفت

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، بیست ‌ودومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری از ۲۰ تا ۲۵ شهریور ماه(۱۱ تا ۱۶ سپتامبر) در شهر چنگدو واقع مرکز استان سیچوآن چین برگزار خواهد شد.
محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، مونسان را در این سفر همراهی می کند.
رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری در نخستین روز از این سفر سه روزه با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری دیدار خواهد کرد.
معاون رئیس‌جمهوری روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه در مراسم افتتاحیه بیست‌ودومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شرکت می‌کند.
سخنرانی در نشست اول این مجمع، شرکت در مراسم کاشت درخت توسط وزرا و مسئولان گردشگری کشورهای شرکت‌کننده برای سال بین‌المللی توسعه پایدار، دیدار با رئیس اداره گردشگری ملی چین و شرکت در نشست عالی‌رتبه وزرا با موضوع گردشگری و اهداف توسعه پایدار از دیگر برنامه‌های مونسان در این روز است.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در آخرین روز سفر به چین، در نشست دوم مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری که با هدف تعیین دبیرکل جدید برگزار می‌شود شرکت می‌کند و حضور در نشست پنج کشور حوزه دریای خزر شامل ایران، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان، آخرین برنامه او در این سفر است.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** خبرنگار: علیرضا مرادی * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*


فرهنگی


مونسان


میراث فرهنگی


چین