اخبار گردشگری

تصاویر:جهانگردان و ۷چالش هیجان انگیز کمتر از ۲۰۰ دلار!

بارها شنیده اید که “آدمی یک بار زندگی می کند” اما تا به حال چند بار از صمیم قلب احساس کرده اید که کاری که همیشه دوست داشتید را انجام می دهید.

به گزارش “توریسم آنلاین”،سفر هم یکی از آن کارهایی است که رویای خیلی هاست و تقریبا اکثریت مردم آرزو می کنند روزی کوله پشتیشان را برداشته و به دور دنیا سفر کنند.

در هر سفری تجربه های شگفت انگیزی وجود دارد که در مقصد انتظارتان را می کشد ،تجربیاتی که علاقه و شجاعت شما را می طلبد و البته کمی هم دست به جیبتان می کند.

اما در ادامه تجربه های جالبی را به شما معرفی می کنیم که با پرداخت هزینه های کم هم امکان پذیرند.

تجربه های متفاوت ارزانقیمت

شما با پرداخت ۱۰۰ دلار می توانید با تور بالارفتن از کوه آتشفشانی “کیلاویا” در جزایر هاوایی به دهانه آتشفشان قدم بگذارید.

تجربه های متفاوت ارزانقیمت

“زوربینگ” یک ورزش تفریحی است که از سال ۱۹۹۷ در نیوزیلند باب شد.گردشگران با پرداخت ۴۵ دلار در یک گوی پلاستیکی، غلتان از دشت های سبز می گذرند.

تجربه های متفاوت ارزانقیمت

“زیب لاینینگ” یا عبور با طناب از میان پارکی که پر از کروکودیل و تمساح است ،تجربه ای ۹۰ دقیقه ای به قیمت ۶۵ دلار در فلوریدا است.

تجربه های متفاوت ارزانقیمت

تور “سافاری بوفالو” در داکوتای جنوبی که برای بزرگسالان ۴۳ دلار و کودکان ۳۶ دلار هزینه دارد.

تجربه های متفاوت ارزانقیمت

“سورتمه سواری با سگ” در نزدیکی رشته کوههای “لارنتیان” واقع در کِبِک، کانادا برای هر نفر نصف روز ۱۰۰ دلار و یک روز کامل ۲۰۰ دلار هزینه دارد. اقامت در کلبه های گرم و زیبا و همراه با غذاهای متفاوت و لذیذ نیز در این منطقه برای گردشگران فراهم است.

تجربه های متفاوت ارزانقیمت

سوار شدن بر “بالون داغ” و تماشای چشم اندازهای “البوکرکی” در نیومکزیکو تجربه ای خاص است که هزینه آن برای بزرگسالان ۱۵۹ دلار و برای بچه های سنین ۱۳ تا ۱۷ سال ۱۲۵ دلار و ۵ تا ۱۲ سال ۹۹ دلار است.

تجربه های متفاوت ارزانقیمت

سفر به استرالیا سفر ارزانی نخواهد بود اما با جستجو می توانید پروازهای ارزانقیمت و هتل های تخفیف خورده خوب و مناسبی را پیدا کنید.”غواصی” در دیواره بزرگ مرجانی برای هر نفر ۱۷۶ دلار هزینه دارد.

+ ۴ مخالفم – ۰