اخبار گردشگری

یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گنبدکاووس تمدید شد

ابراهیم کریمی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمدید یک روزه این جشنواره با درخواست فرماندار ویژه، امام جمعه، شهردار و دیگر مسئولان و دست اندرکاران برپایی این رخداد بزرگ فرهنگی و با توجه به استقبال خوب مردم شرق گلستان و نیز موافقت هنرمندان و غرفه داران عملی شده است.
وی افزود: یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام که از ۱۳ تا ۱۶ شهریور به میزبانی گرگان برگزار شد و از ۱۸ تا ۲۰ شهریور به میزبانی گنبدکاووس درحال برگزاری است تا ۲۱ شهریور در این شهرستان تمدید شد.
کریمی اضافه کرد: این رخداد بزرگ فرهنگی درسه بخش صنایع دستی با شرکت ۲۷ استان، سوغات با شرکت ۲۵ استان و موسیقی و آیین های سنتی اقوام با شرکت ۱۵ استان درحال برگزاری است.
وی تصریح کرد: مراسم پایانی و اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام فردا شب با حضور برخی مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه ورزشی المپیک برگزار می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان همچنین با اشاره به استقبال خوب مردم شرق استان از یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد: بخشی از این رخداد بزرگ فرهنگی در سال های آینده نیز در گنبدکاووس برگزار شود.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
۳۰۳۹ /۱۸۶۰
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


جشنواره اقوام


گنبدکاووس