اخبار گردشگری

غذاهایی برزیل که در سفر به نباید از آنها گذشت


واقعا کشور برزیل شگفتی های گوناگونی  را در خود جمع کرده است. شهرهای بزرگ همچون سائو پائولو و ریو به داشتن فرهنگ، فعالیت های شبانه و هویت منحصر به فرد خود می بالند. هزاران مایل خط ساحلی، روستاهای شگفت انگیز و دست نخورده، روش های اشپزی اصیل با مزه هایی که تا به حال نچشیده اید شما را به وجد خواهند اورند. ما غذاهایی که در سفرتان به برزیل حتما باید انها را امتحان کنید گردآورده ایم.

کباب برزیلی (Barbecued meat)

کباب برزیلی (Barbecued meat)
برزیل و ارژانتین هر دو ادعای  قهرمانی پخت کباب در امریکای جنوبی را دارند. در حالی که هر کدام روش متفاوتی  در اماده سازی – از خرد کردن گوشت تا مراحل پخت- دارند اما  برخی چیزها همچون اندازه های بزرگ گوشت، طبخ ارام و اهسته  گوشت و …. در این دو شکور مشابه و یکسان است.
در برزیل، قبل از سرخ کردن گوشت بر روی زغال (البته اگر به روش سنتی جنوبی بر روی اتش کباب درست نمی کنید)، تکه های با کیفیت گوشت را به طور متوسط با نمک coarse (که شورتر  است و دارای دانه های نمک بیشتری نسبت به نمک معمولی است) مزه دار می کنند.
کباب پز های خانگی سوسیس، “کیژو کوا” (نوعی پنیر ارزان قیمت برزیلی) با تکه های جوجه بر روی رو کباب پز درست می کنند، در حالی که در روش  “کراسکاریاس” (روش پخت کبابی در منزل) تمامی انواع گوشت، از گوشت گراز تا گوشت گوسفند و گوزن وحشی مستقیما توسط پیشخدمت بر روی بشقاب شما سرو می شود.