اخبار گردشگری

اتهام قتل عمد برای خواننده رپ

خواننده رپ با مشخص شدن علت مرگ پدرخوانده‌اش، در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفت. پزشکی قانونی علت مرگ مرد میانسال را ضربه به سر اعلام کرده است.

به گزارش جام‌جم، حمیدرضا ۲۴ ساله خواننده رپ ایرانی است که ۲۴ مرداد امسال در جریان درگیری با شوهر مادرش در خانه‌ای در خیابان ملاصدرای تهران باعث مرگ او شد. وی با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر، رئیس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران بازداشت شد.

این خواننده رپ در جریان تحقیقات قضایی مدعی شده بود قصد کشتن شوهر مادرش را نداشته است. روز درگیری چون متوجه شده پیرمرد دوباره با مادرش درگیر شده و وی را کتک زده، برای ترساندن و تذکر دادن به وی به آنجا رفته تا او را مجبور کند دیگر با مادرش بدرفتاری نکند که میان آن دو درگیری رخ داده و وی با او درگیر شده و بعد از چند روز وی در بیمارستان فوت کرده است.

درحالی که او مدعی بود ناخواسته و در اوج خشم در درگیری باعث مرگ پیرمرد شده است، با دستور قضایی به اتهام قتل عمد روانه زندان رجایی‌شهر کرج شد. این درحالی بود که سه فرزند مقتول با حضور در دادسرای جنایی تهران از عامل جنایت شکایت کردند و شرط گذاشتند اگر او واقعیت ماجرا را بگوید وی را می‌بخشند. درحالی این شرط از سوی خانواده مقتول گذاشته شده بود که خواننده رپ همچنان گفته‌های قبلی‌اش را تکرار کرده و می‌گفت ناخواسته مرتکب این قتل شده است.

تحقیقات دراین باره ادامه داشت تا این‌که با گذشت سه هفته، دیروز کارشناسان پزشکی قانونی به بازپرس پرونده اعلام کردند علت مرگ مرد میانسال، خونریزی و آسیب مغزی بر اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست متوفی است. با مشخص شدن علت مرگ پیرمرد، خواننده رپ در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفت و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.