اخبار گردشگری

رفتـارمان در طول پرواز چگونه باشد؟

یک لبخند ملایم،چهره ای گشاده رو و سرویس دهی مناسب احتمالا مهم ترین خواسته های شما از مهمانداران هواپیما در طول پرواز است.

به گزارش “توریسم آنلاین” در یک پرواز طولانی همانطور که شما به عنوان یک مسافر توقعاتی از خدمه پرواز دارید در مقابل انتظار می رود که شما نیز به عنوان یک مسافر متشخص ،رفتاری مناسب با آنها داشته باشید.

برای اینکه در طول پرواز سفری پر از آرامش و بدون تنش داشته باشید نکات زیر لطفا بخوانید:

رفتار با خدمه پرواز

یک سلام و خسته نباشید ساده می تواند فضای مثبتی در بدو ورودتان ایجاد کند.

به نکات ایمنی پرواز با دقت گوش فرادهید از نشان دادن بی حوصلگی خودداری کنید زیرا قصد آنها فقط راهنمایی و کمک به شماست.

به یاد داشته باشید که خدمه پرواز هم انسان هستند نه یک رباط بنابراین با رعایت احترام خواسته خود را مطرح کنید.

به هنگام صحبت با مهماندار و بیان خواسته هایتان لطفا هدفون را بردارید.

رفتار با خدمه پرواز

خدمه پرواز برای جای گیری و جادادان وسایل، شما را یاری می کنند اما به یاد داشته باشید که مسئولیت وسایل شما با خودتان است.

نشستن صحیح بر روی صندلی به طوری که نصف بدنتان در راهرو نباشد از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا خدمه پرواز در عبور و مرور دچار مشکل می کند.

در انتخاب نوشیدنی و غذای موردنظرتان آنها را بیش از حد معطل نکنید زیرا به غیر از شما مسافران دیگری هم هستند که باید به آنها رسیدگی شود.

پس از اتمام پرواز می توانید نظرتان درباره خدمه پرواز به صورت حضوری یا از طریق ایمیل (پست الکترونیکی) به ایرلاین انتخابیتان بگویید.

رفتار با خدمه پرواز

+ ۲ مخالفم – ۰