اخبار گردشگری

طرح گردشگری دستان مهر با هدف اهدای لوازم التحریر به روستاهای استان تهران

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، رجبعلی خسروآبادی گفت: به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی، تور تهرانگردی با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه (طرح گردشگری دستان مهر)با اجرای گشت های فرهنگی تاریخی روستاهای اطراف تهران و اهدای لوازم التحریر به کودکان روستاهایی برگزار می شود.
خسروآبادی با بیان اینکه طرح دستان مهر هر هفته (در روز پنجشنبه) با حضور ۴۰ گردشگر برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری تورهای تهران گردی تا پایان شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: اولین طرح گردشگری دستان مهر (۱۷ شهریور) با مشارکت شهرداری و اداره میراث فرهنگی شهرستان ورامین برگزار و علاقه مندان می توانند ضمن بازدید از جاذبه های تاریخی این شهرستان، لوازم التحریر خود را به کودکان روستاها هدیه کنند.
به گفته خسروآبادی شهروندان علاقه مند به مشارکت در این طرح خیرخواهانه می توانند تا نام خانوادگی خود را به سامانه ۵۰۰۰۲۰۳۰۰۰۱۰۰ پیامک کنند.
خسروآبادی تاکید کرد: آثار دیدنی مناطق یک، ۳، ۱۱، ۱۲ پایتخت و شهرستان های ورامین و ری در تورهای رایگان تهرانگردی در نظر گرفته شده است.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/۷۲۴۷**۱۳۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


تورهای گردشگری


لوازم تحریر