اخبار گردشگری

نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران از کویر لوت بازدید کردند

به گزارش ایرنا نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور عصر روز سه شنبه پس از ورود به بخش شهداد مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفته و از آب انبار تاریخی آقا محمد تقی و ۲خانه بومگردی دیدار کردند.
همچنین این نمایندگان با حضور در کویر لوت و بازدید از کلوت های شهداد از نزدیک جاذبه های طبیعی این منطقه را مشاهده کردند.
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: برای اینکه بهترین استفاده را از حضور نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در استان کرمان ببریم در کنار کارگاهها و کلاسهای آموزشی برنامه بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی هم تدارک دیده شده است.
مهدی سیاوشی افزود: همچنین برای معرفی کرمان، پذیرایی از نمایندگان گردشگری در داخل اماکن تاریخی انجام می شود و سفر به شهداد و دیدار از کویر لوت و جاذبه های طبیعی نیز از جمله این برنامه ها بود که امروز اجرا شد.
وی بیان کرد: برنامه بازدید نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور روزهای آینده نیز با بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه هیا طبیعی استان ادامه پیدا می کند تا نمایندگان گردشگری برای جذب گردشگر در استان کرمان بهتر بتوانند برنامه ریزی کنند.
دومین گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدیران، اصناف، دفاتر و فعالان صنعت گردشگری کشور روز دوشنبه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوری استان کرمان آغاز به کار کرد.
این گردهمایی از دوشنبه ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه با برنامه های کارگاه های آموزشی، نشست تخصصی، همایش معرفی فرصت های گردشگری استان کرمان ادامه دارد.
این گردهمایی توسط کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی کرمان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان برگزار می شود.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، ۷۰۰ اثر ثبت ملی و هفت هزار جاذبه تاریخی و طبیعی یکی از مقاصد گردشگران خارجی و داخلی کشور به شمار می رود.
خبرنگار:داود رجبی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
۷۴۳۷/۳۰۲۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


گردشگری


نمایندگان گردشگری