اخبار گردشگری, اقامتگاه

فارس در یک نگاه، نمایشگاه هنر و اصالت استان

به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت:برای تحقق اهداف شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، نمایشگاه فارس در یک نگاه در قالب ۶۰ غرفه نمایشگاهی با حضور ۲۹ شهرستان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه تاسیسات و موسسات گردشگری، صنوف مرتبط با گردشگری همچون دفاتر خدمات مسافرتی، سازمان‌های مردم ‌نهاد فعال در حوزه‌های صنایع دستی و گردشگری، میراث فرهنگی، جامعه هتلداران ، شهرداری شیراز، اداره کل اوقاف و امور خیریه و محیط زیست استان و هنرمندان صنایع دستی استان شرکت دارند.
امیری هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه را نمایاندن استان فارس در تمام زوایای مذهبی میراث معنوی، سرمایه‌گذاری، آداب و رسوم و سوغات محلی دانست و افزود: در نظر داریم تا بازدیدکنندگان شاهد تجلی هنر، میراث ملی و توانمندی ها در آثار هنرمندان، صنعتگران، اندیشمندان و صاحبان کسب و کار در حوزه گردشگری استان باشند.
وی ادامه داد: برپایی سیاه ‌چادرهای عشایری در این نمایشگاه پیش بینی شده و تاسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مرتبط و آشناسازی علاقه ‌مندان به ویژه در زمینه گردشگری مذهبی، برگزاری تورهای درون استانی، طبیعت گردی و اقامتگاه های بوم گردی حضور فعال خواهند داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری فارس بیان کرد:هنرمندان و صنعتگران استان فارس نیز در این نمایشگاه به ارائه آثار و هنر خود بصورت کارگاه زنده و حضور در غرفه های نمایشگاه خواهند پرداخت.
نمایشگاه مذکور از ساعت ۸ صبح الی ۲۱ در معرض دید گردشگران و علاقه مندان خواهد بود.
دریافت و انتشار خبر: غلامرضا مالک زاده
۱۸۷۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


صنایع دستی


گردشگری


نمایشگاه فارس