اخبار گردشگری

معاون گردشگری کشور:موازی کاری به گردشگری لطمه می زند

به گزارش ایرنا محمد محب خدایی عصر دوشنبه در نشست تخصصی با نمایندگان دفاتر اطلاع رسانی ایران در خارج از کشور، اتاق بازرگانی و وزارت امور خارجه در کرمان افزود: باید جایگاه و شان گردشگری ایران در دنیا به اثبات برسد.
وی با بیان اینکه همه ما در صنعت گردشگری بر روی یک کشتی قرار داریم تصریح کرد:باید همراهی ها و تعاملات میان نهادها و سازمان های مرتبط را افزایش دهیم.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: باید خواسته ها و نیاز ها در حوزه گردشگری مشخص شود.
وی افزود: برای مثال در حوزه گردشگری سلامت باید خواسته هایمان از وزارت بهداشت و یا وزارت امورخارجه جمع بندی و مشخص گردد .
محب خدایی با اشاره به اینکه باید برای جذب گردشگران خارجی ایجاد انگیزه کنیم افزود: باید در حوزه بازاریابی و ایجاد انگیزه جهت جذب گردشگر خارجی بیش از گذشته فعال شویم.
وی بیان کرد: قیمت هتل ها حداقل برای مدت یکسال تثبیت می شود و در آینده نزدیک جدول ظرفیت ها و زمان بندی اشغال هتل های کشور ترسیم و تدوین می شود تا تور اپراتورهای ورودی بهتر بتوانند برنامه ریزی کنند.
دومین گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدیران، اصناف، دفاتر و فعالان صنعت گردشگری کشور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوری استان کرمان آغاز به کار کرد.
این گردهمایی از امروز دوشنبه ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه با برنامه های کارگاه های آموزشی، نشست تخصصی، همایش معرفی فرصت های گردشگری استان کرمان ادامه دارد.
این گردهمایی توسط کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی کرمان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان برگزار می شود.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، ۷۰۰ اثر ثبت ملی و هفت هزار جاذبه تاریخی و طبیعی یکی از مقاصد گردشگران خارجی و داخلی کشور به شمار می رود.
خبرنگار:داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
۷۴۳۷/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


گردشگری


محب خدایی