اخبار گردشگری

پروژه های اقامتی و گردشگری و مسکن مهر بندرانزلی به بهره برداری رسید

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی غروب چهارشنبه در حاشیه افتتاح واحد های مسکونی پروژه های مسکن مهر این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۴ واحد از تعاونی مسکن ۸۴ واحدی ۲ خوابه با عنوان آزاد ۲ ، با آورده ۲۵۰ میلیون ریال برای هر عضو و ۳۷۰ میلیون ریال تسهیلات، تحویل موقت شد و محوطه سازی آن در حال انجام است.
عبدالمجید جوانبخت افزود: پیش از این ۶۰ واحد از این مجموعه تحویل صاحبان آن شده بود که امروز ۲۴ واحد باقیمانده نیز تحویل شد.
وی با اشاره به افتتاح واحدی های پروژه مسکن مهر ۱۰۸ واحدی با عنوان کارگری ۲ افزود: ۵۲ واحد از پروژه ۱۰۸ واحدی مسکن مهر نیز امروز از پیمانکار تحویل موقت شد و محوطه سازی آن در دست اجراست .
جوانبخت یادآور شد: پروژه ۱۰۸ واحدی نیز با شرایط تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی برای هرعضو و ۲۵۰ میلیون ریال آورده اعضاء به صاحبان آن تحویل شد و ۵۶ واحد باقیمانده از این پروژه نیز به زودی به صاحبان آن تحویل می شود.

**افتتاح پنج پروژه اقامتی و گردشگری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال
در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت در بندرانزلی شامگاه چهارشنبه، پنج پروژه اقامتی و گردشگری در قالب هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر ، تالار و رستوران با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در بندرانزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.
علیزاده در حاشیه افتتاح پروژه های گردشگری شهرستان بندر انزلی به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه های افتتاح شده با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است که حدود یک میلیارد ریال آن از طریق دریافت تسهیلات تامین شده و بیانگر آن است که سرمایه گذاری پروژه های افتتاح شده متکی به سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده و کمتر از تسهیلات بانکی و دولتی بهره گیری شده است .
وی بندر انزلی را دارای موقعیت ممتاز گردشگری دانست و افزود: با بهره برداری از این واحدها در مجموع ۲۹۳ تخت به مراکز اقامتی شهرستان اضافه شده و برای ۱۰۰ نفر نیز اشتغالزایی در حوزه گردشگری استان را به دنبال داشته است.
وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان همواره عملکرد موفقی در بخش خدمات و افزایش در آمد های اقتصادی و اشتغال موثر را در دستور کار خود قرار داده و تلاش می کند تا برای افزایش انگیزه سرمایه گذاران ، روان سازی نظام اداری و رفع موانع ، پروژه های سرمایه گذاری مورد نظر را در استان به مرحله اجرا برساند.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و به دلیل داشتن مواهب الهی همچون تالاب بین المللی ، ساحل زیبای خزر و جاذبه های تاریخی و گردشگری، همه ساله در ایام سفر پذیرای جمع کثیری از گردشگران از سراسر کشور است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
۷۴۷۱/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


هفته دولت


گیلان


انزلی