اخبار گردشگری

شهدا چراغی نورانی در مقابل هجمه مخرب استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ محمدرضا شرف بیانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین تجدید میثاق جمعی از بانوان هیات زینبیون با شهدای گمنام دوران فاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هرچند مردم ولایی بویژه قشر زنان در برابر شبیخون و تهاجم فرهنگی محکم و استوار ایستاده اند اما نمی توان از برنامه های مخرب دشمنان و تاثیرگذاری این فعالیت های منافی دین مبین اسلام و فرهنگ غنی ایرانی بی توجه بود.
وی افزود: حضور منسجم بانوان در هیات های مذهبی و ترویج ارزش های دینی و اسلامی و بازگویی رشادت های رزمندگان اسلام در جریان جنگ تحمیلی باعث تحکیم هرچه بیشتر مبانی دین اسلام و فرهنگ اسلامی ایرانی و ترویج آن در بین دختران جوان و نسل های آینده است.
شرف بیانی در خصوص تشکیل هیات زینبیون متشکل از بانوان استان ایلام گفت: یکی از سیاست های شورای راهبردی دفاع مقدس توجه ویژه به نقش زنان در جنگ تحمیلی و معرفی هرچه بیشتر فعالیت ها و برنامه های زنان در جنگ هشت ساله و نقش زنان در ماندگاری ارزش های دفاع مقدس برای نسل های آتی است.
وی تاکید کرد: دشمن همواره در پی به ابتذال کشیدن جامعه ایران اسلامی با تهاجم و شبیخون فرهنگی است که حضور زنان مومن، متعهد، فرهیخته و آگاه به مسائل روز برنامه های مخرب دشمن را خنثی می کنند.
به گزارش ایرنا، این آئین در کنار پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده در محل نمازخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور جمعی از بانوان شهید پرور ایلام برگزار شد که فردا همزمان با دعای عرفه در قرارگاه حضرت امیرالمومنین سپاه استان به خاک سپرده می شود.
استان ایلام در هفته جاری شاهد تشیبع و تدفین پنج تن از شهدای گمنام دفاع مقدس است که ۲ تن از این شهدا روز دوشنبه در زرین آباد دهلران به خاک سپرده شدند و ۲ تن دیگر نیز فردا در سرابباغ آبدانان تشییع و خاک سپاری می شوند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


شهدای گمنام


تشییع


استان ایلام