اخبار گردشگری

مجتمع ورزشی تفریحی هفشجان به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: فاز نخست این مجتمع شامل تفریح های آبی و سرگرمی است و برای اجرای این فاز ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
بهمن عسگری در آیین بهره برداری فاز نخست این مجتمع افزود: از این مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از محل آورده متقاضی و ۳۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی تامین و سرمایه گذاری شد.
وی تصریح کرد: فاز نخست مجتمع در زمینی به وسعت چهار هزار و ۲۰۴ مترمربع اجرایی شده و زمینه اشتغال مستقیم ۱۷ نفر را فراهم کرده است.
وی یادآور شد: سالن همایش، سفره خانه سنتی، کمپینگ و محل های اقامتی در فازهای بعدی مجموعه سرگرمی، تفریحی، ورزشی و سالن چندمنظوره هفشجان بهره برداری می شود.
وی اظهار کرد: مجموعه سرگرمی، تفریحی، ورزشی و سالن چند منظوره هفشجان دارای ۳۰ هزار مترمربع وسعت است که با تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان قابلیت گسترش تا ۴۶ هزار متر مربع را دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: برای بهره برداری کامل از این طرح با زیربنای ۹ هزار و ۷۶۰ مترمربع ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.
عسگری تاکید کرد: پس از بهره برداری کامل از مجموعه سرگرمی، تفریحی، ورزشی و سالن چند منظوره هفشجان زمینه اشتغال مستقیم ۵۰ نفر فراهم می شود.
وی همچنین از بهره برداری طرح توریستی اقامتی هزار چشمه هفشجان خبر داد و افزود: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم ۵۰ نفر در شهر هفشجان فراهم شد.
به گزارش ایرنا، هفشجان در ۸ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


گردشگری


تفریحی


چهارمحال و بختیاری