اخبار گردشگری

کافه تیامو تهران

کافه تیامو کافه‌ای قدیمی در محله مرفه‌نشین سعادت‌آباد است. محله‌ای در دل تهران بزرگ که با همه شلوغی‌ها و همهمه‌هایش افراد مرفه زیادی در آنجا زندگی می‌کنند و روز به روز هم به تعداد آپارتمان‌هایش اضافه می‌شود. شاید ساکنین این آپارتمان‌ها هم روزهایی احساس خستگی و بی‌حوصلگی کنند و دلشان بخواهد در جایی دنج به آرامش برسند. رستوران‌ها و کافه‌های این منطقه این امکان را پیش‌روی آن‌ها قرار می‌دهد. گاهی هیچ‌کجا بهتر از فضای آرام و دلنشین کافه‌ها نمی‌تواند انسان را حتی برای ساعاتی کوتاه از دغدغه‌ها و استرس‌های زندگی دور کند. کافه تیامو یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های سعادت‌آباد یکی از آنهاست. کافه‌ای که در سال ۱۳۷۹ اولین شعبه‌اش را در این منطقه از تهران افتتاح کرد. اما بعد از مدتی توانست شعبه دوم و سوم تیامو را در همان سعادت‌آباد و محله گیشای تهران بزرگ به روی هم‌وطنان عزیز تهرانی بگشاید. این موضوع نشان از موفقیت‌های پی‌درپی و رضایت مشتریان از این کافه دارد. کافه‌ای که به نظر می‌رسد جای خود را در میان مردم باز کرده و پاتوق همیشگی بسیاری از ساکنین و کاسبان منطقه شده است.
شعبه دوم کافه تیامو واقع در خیابان صراف‌های شمالی سعادت‌آباد، واقعاٌ زیبا و دوست‌داشتنی می‌باشد. طراحی دکور، رنگ‌آمیزی دیوارها و حتی هماهنگی رنگ‌ها با یکدیگر در این کافه بسیار چشم‌نواز است. این شعبه از تیامو در دو فضای متفاوت بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد. سالن اصلی با ظرفیت ۲۷ نفر و فضای باز که یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای گذراندن اوقاتی خوش در فصل تابستان است.
مدیریت محترم کافه تیامو با ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه کافه‌داری و داشتن تحصیلات عالیه در رشته هتلداری از یکی از دانشگاه‌های استرالیا، جزء موفق‌ترین و باتجربه‌ترین کافه‌دارهای تهران هستند. حتی ایشان موفق به دریافت لوح تقدیری در اولین سمینار میان وعده سالم شدند. در واقع، یکی از رموز شهرت و موفقیت کافه تیامو استفاده نکردن از مواد غذایی ناسالم مانند سوسیس و کالباس در تهیه غذاهاست.
گفتنی است که امکان سرو بهترین صبحانه‌ها نیز در این کافه برای شما وجود دارد. انواع صبحانه‌های آلمانی، ایرانی، فرانسوی و آمریکایی را می‌توانید در تیامو نوش‌جان کنید. علاوه بر این‌ها، انتخاب از میان نوشیدنی‌های سرد و گرم و ۳ مدل املت فوق‌العاده خوشمزه نیز در وعده صبحانه این کافه برایتان میسر است. در میان غذاهای اصلی تیامو، سالاد ارتیشو و سیب‌زمینی تنوری واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند. از دیگر غذاهای منوی این کافه، می‌توان به انواع ساندویچ‌ها از جمله چیزبرگر و پیتزاهای فوق‌العاده اشاره کرد. طعم عالی لازانیای کافه تیامو که با گوشت و پنیر زیادی طبخ می‌شود را هرگز فراموش نمی‌کنید.
منوی این کافه انواع خوراکی‌های خوشمزه مانند هات‌چاکلت را دربرمی‌‌گیرد. اما چیپس و پنیر تیامو محبوبیت ویژه‌ای در میان مشتریان دارد. شاید باور نکنید اما بیشتر مردم تنها برای صرف این خوراکی خوشمزه پا به تیامو می‌گذارند.
خبر خوش این‌که بانوان گرامی می‌توانند هر سه‌شنبه شب در جمع‌های دوستانه یا خانوادگی در این کافه حضور پیدا کرده و لحظات شادی را سپری کنند. درصورتی‌که در جمع آن‌ها تنها خانوم‌ها باشند ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف نیز دریافت می‌کنند. حتی کافه تیامو لوازم تزیینی و زیبایی همچون دستبند، گوشواره، لوازم‌آرایش و غیره را به‌عنوان یادگاری به آن‌ها هدیه می‌دهد.
شعبه اول
آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، پاساژ کسری، واحد ۲۸٫
شماره تماس:۲۲۰۸۵۳۹ -(۰۲۱)
شعبه دوم
ادرس: سعادت آباد، بین میدان شهرداری و میدان کاج، خیابان صراف های شمالی، کوچه ۱۷ شرقی، پلاک ۳۰٫
شماره تماس:۲۲۰۸۵۶۳۹ -(۰۲۱)
شعبه سوم
خیابان گیشا، ابتدای فروزان فر، جنب کفش ملی، پلاک ۱۴٫
شماره تماس:۸۸۲۴۱۴۰۳ -(۰۲۱)

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهران

کافه تیامو تهرانکافه تیامو تهران