اخبار گردشگری

رستوران اژدهای چینی تهران

به جرأت می‌توان گفت که آشپزی چینی یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین آشپزی‌ها در میان ملل مختلف جهان است. راستش را بخواهید، غذاهای چینی یکی از سالم‌ترین غذاهای دنیا به شمار می‌روند. زیرا مصرف روغن در تهیه این غذاها بسیار کم بوده و به خاطر مدت‌زمان کوتاه پخت، خواص مواد غذایی حفظ شده و ویتامین‌های موردنیاز بدن تأمین می‌شود. در حال حاضر، دیگر لازم نیست برای سرو غذاهای لذیذ چینی رنج سفر را به جان بخرید. بلکه در همین تهران بزرگ و سایر شهرها رستوران‌های چینی را به وفور یافت می شوند. یکی از این رستوران‌ها که در سال ۱۳۴۷ به روی مردم تهران گشوده شد، رستوران اژدهای چینی در شهرک غرب است. مطمئناٌ صرف غذاهای متنوع چینی در محیطی با دکوراسیون خاص چینی و در حین پخش موسیقی سنتی دل‌انگیز و زیبای این کشور، می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های زندگی‌تان تبدیل شود. مخصوصاٌ اگر آشپز ماهر این غذاها فردی اهل شانگ‌های چین باشد.
با ورود به رستوران اژدهای چینی، حس وارد شدن به چین را پیدا می‌کنید. کاغذ دیواری‌، تابلوهای نقاشی نصب شده در دل دیوار، چراغ‌های آویزان از سقف و حتی میز و صندلی‌ها همه حکایت از این موضوع دارند. حتی می‌توانید غذاهایتان را در ظروف چینی و با چاپ استیک میل کنید. جالب اینجاست که پرسنل اژدهای چینی نحوه استفاده از این چوب‌ها را نیز به مشتریان جدید آموزش می‌دهند. خبر خوش این‌که، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید یک جفت از این چوب‌ها را به منزل برده و غذا خوردن با آن‌ها را تمرین نمایید.
این رستوران با ارائه منویی شامل انواع غذاهای خوشمزه چینی، پاسخگوی ذائقه و سلیقه‌های مختلف شما عزیزان است. انواع سوپ، بیف‌های لذیذ با سسی خاص و دلچسب، برنج و نودل در این رستوران سرو می‌شوند. نولدز کریسپی با آن عطروطعم بی‌نظیرش می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادهای مسئولین اژدهای چینی برای شما باشد. حتی مزه این غذا در این رستوران با نمونه اصلیش در چین هم فرق دارد. این تفاوت در طعم به خاطر نحوه طبخ متفاوت و به صورت سرخ‌کرده این غذاست. سرو غذاهای دست‌پیچ اژدهای چینی، مخصوصاٌ پیش غذایی به نام اسپرینگ رول آن‌هم با طرز پختی خاص در این رستوران لطف دیگری دارد. سوپ‌های تند اژدهای چینی نیز پیشنهاد خوبی برای علاقمندان به غذاهای تند است. چای سبز گرم یکی از نوشیدنی‌های متداول و معروف در رستوران‌های چینی می‌باشد. اژدهای چینی نیز این چای را به‌اضافه انواع آب‌میوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های سرد گوارا برای شما آماده می کند.
سرو خوشمزه‌ترین غذاهای چینی و دیدن محیط فوق‌العاده این رستوران می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقات زندگی شما باشد. پس حتماٌ سری به رستوران اژدهای چینی زده و بهترین‌ها را تجربه کنید.
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، تقاطع چهارراه دریا، بلوار نورانی. شماره ۵۰٫
شماره تماس: ۸۸۵۶۲۰۵۰ ،۸۸۵۶۲۰۴۰-(۰۲۱).

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهران

رستوران اژدهای چینی تهرانرستوران اژدهای چینی تهران