اخبار گردشگری

۹ نکتــــــــه برای حل مشکل "زبــــــــان" در سفر

سفرهای جهانی یعنی ترک محدوده جغرافیایی و بومی خود و جایی که با آن مانوس هستید و در آغوش گرفتن جایی که همه چیزش ساز نا آشنایی می زند.

به گزارش “توریسم آنلاین” اصولا ما هم برای آشنا شدن با ناشناخته ها سفر می کنیم و بعد از مسئله تضادهای فرهنگی ،دومین مسئله ،ندانستن زبان مقصد است که ممکن است شما را کمی در سفر اذیت کند.

در ادامه ۹ نکته برای رفع مشکل ندانستن زبان می خوانید:

9 نکته برای حل مشکل زبان در سفر

یک: حداقل ۱۰ کلمه عمومی یاد بگیرید و بدانید که چقدر کارتان را راه می اندازد.کلماتی مانند: “سلام” ،”خداحافظ” ،”متشکرم” ،”سرویس بهداشتی کجاست؟”

دو: داشتن یک اپلیکشن مترجم بر روی تلفن همراه مخصوصا هنگامی که ساکنان مقصد به زبان انگلیسی هم تسلط ندارند بسیار کارساز است.

سه: استفاده از حرکات دست می تواند تاحدودی به ارتباط برقرار کردن شما با مردم کمک کند.(توجه:کمی مطالعه کمک می کند تا حرکات دست نامناسب و توهین آمیز مقصد را شناخته و انجام ندهید!)

چهار:استفاده از حالات چهره هم ارتباطات کوتاه شما را راه می اندازد.

9 نکته برای حل مشکل زبان در سفر

پنج: برای گشتن در شهر ممکن است قادر نباشید تابلوها را بخوانید پس با استفاده از “وای فای” فرودگاه نقشه های لازم به زبان خودتان را دانلود کنید.

شش: برای رهایی از مواقعی که به طور ناآگاهانه کار نادرستی را انجام دادید،با آشنایی و آگاهی از قوانین مرسوم ،مودبانه حسن نیت خود را نشان دهید.

هفت: آشنا شدن با افرادی که پذیرای شما در سفر هستند مانند خدمه هتل که اغلب به زبان انگلیسی تسلط دارند می تواند کار شما را راه بیاندازد.

هشت:جزئیات مربوط به هتل و اطلاعات مورد نیاز را به زبان مقصد قبل از سفر تهیه و همراه داشته باشید.

نه:صبور باشید و دستپاچه نشوید.به محض رسیدن به یک کشور خارجی خوب بشنوید و ببینید.آرامش شما باعث می شود که افراد بومی نیز بهتر به شما کمک کنند.

+ ۳ مخالفم – ۰