اخبار گردشگری

خط و نشان های سرمربی کره جنوبی برای ایران

بازی ایران و کره که در روز نهم شهریور ماه انجام می شود نهمین دیدار دو تیم ایران و کره جنوبی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی محسوب می شود.سرمربی کره جنوبی

شکستن طلسم ناکامی برابر ایران برای کره ای ها از رسیدن به جام جهانی روسیه نیز با اهمیت تر نشان می دهد تا جایی که همه صحبت ها پیرامون این اتفاق است.

امروز سایت معتبر “نیوزوان” کره در گزارشی پیرامون اردوی آماده سازی کره جنوبی و تلاش های سرمربی جدید برای سروسامان دادن به اوضاع بحرانی تیم مدعی شد شین تائه یونگ با وجود بی تجربگی در مربیگری تیم های بزرگسال اما با انگیزه در صدد آماده کردن تیم برای مقابله با ایران و سپس ازبکستان در دو دیدار مرگ و زندگی کره در مقدماتی جام جهانی است.

در این گزارش سایت کره ای مدعی شد تائه یونگ استراتژی جالبی برای شکست طلسم ناکامی های این تیم برابر رقیب سنتی خود در قاره آسیا دارد و قصد دارد با همان تفکری که کارلوس کی روش ایران را به قدرت اول قاره تبدیل کرده این بار به این مربی پرتغالی و شاگردانش ضربه بزند. تفکری غالب بر فوتبال تدافعی و استفاده از تک موقعیت ها تا بردی با حداقل گل به دست بیاید درست مثل چهار بازی گذشته که ایران موفق شده کره را با یک گل از پیش رو بردارد.

نویسنده این گزارش در بخشی از گفتگوی خود با سرمربی بومی کره ای ها از قول تائه یونگ نوشت:« از همان روز که هدایت تیم ملی به من سپرده شد ایران را با همکارانم مورد ارزیابی و آنالیز قرار دادیم . در این دو ماه نه تنها تمام بازی های ایران در مقدماتی بلکه نمایش این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ را نیز آنالیز کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم که در بازی نهم شهریور ماه متوجه خواهید شد نقاط ضعفی که پیدا کردیم چه بوده است».
در انتهای این گزارش سایت “نیوزوان” نویسنده به اردوی آماده سازی تیم ملی ایران و دعوت از تنها ۱۱ بازیکن داخلی اشاره و مدعی شد کی روش همچنان روی حضور لژیونرهای ایران برای تکمیل فهرست نفراتش و قرار دادن آنها در ترکیب اصلی اعتقاد دارد از همین رو جدال هفته آینده او با کره می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.