اخبار گردشگری

بهترین شرکت های استخدامی دنیا مشخص شدند

چند سال است که “گلس دور” فهرست سالانه ای از بهترین شرکت های استخدامی و بهترین مکان ها برای استخدام شدن را منتشر می کند.

به گزارش “توریسم آنلاین” رای دهندگان این فهرست ۵۰ تایی،کسانی هستند که این شرکت ها را از نزدیک می شناسند و با خدماتی که آنها به کارمندان خود می دهند آشنا هستند.

توجه به حقوق کارمندان و کارکنان،ایجاد بهترین امکانات،حقوق و مزایای بالا از نکات مهم این رتبه بندی است.بنابراین اگر پیشنهاد شغلی از آنها داشتید لطفا آنرا رد نکرده و بیشتر به آن فکر کنید!

گوگل

یک :گوگل:امتیاز ۴٫۵ :تعجبی ندارد که باز هم شرکت گوگل جایگاه اول را نصیب خود کرده و با توجه به اینکه این شرکت تنها افراد با استعداد را استخدام می کند در مقابل به آنها مزایایی می دهد که آنها را سر حال می آورد.شعار گوگل این است:”افراد بزرگ ،ارزشهای بزرگ”

دو:بین اند کامپنی: امتیاز ۴٫۴: شرکت مشاوره مدیریتی که افراد در آن سخت کار می کنند اما بسیار لذت می برند.

سه:نستله پیورینا پت کر:امتیاز ۴٫۴ : این شرکت تولیدکننده غذای حیوانات و در زمینه مراقبت و نگهداری ازآنها فعالیت می کند.

چهار:اف ۵ :امتیاز ۴٫۳ :شرکتی فعال در زمینه شبکه که به گفته کارمندان لبریز از چالش های هیجان انگیز است و کمک می کند تا بهترین ممکن را بدست آورید.

پنج:BCG گروه مشاوره بوستون:امتیاز ۴٫۳:شرکت مشاوره مدیریتی است که کارمندان آن،کار در شرکت را بهترین فرصت زندگیشان می دانند.

شش:شورون:امتیاز ۴٫۲:شرکت نفتی که به گفته کارمندان سرشار از مزایا و تعادل میان زندگی و کار است.

رتبه بندی شرکتها

هفت: اچ ئی بی: امتیاز ۴٫۲: شرکت پخش کننده مواد غذایی است حقوق و مزایای بالایی به کارکنان خود می دهد و یکی از شرکت هایی است که واقعا به کارمندانش اهمیت می دهد.

هشت:فست فود زنجیره ای این اِن اوت :امتیاز ۴٫۲: به گفته کارمندان این فست فود که حقوق بالایی هم دریافت می کنند فضایی راحت و جوی آرام با مزایای فراوان آن را شگفت انگیز کرده است.

نه:ماکنزی:امتیاز ۴٫۲:شرکت مدیریت مشاوره که تمرکز آن بر تلاش برای پیشرفت حرفه ای است.

ده:مایو کیلینیک:امتیاز ۴٫۲:یکی از معتبرترین مراکز و دانشگاههای علوم پزشکی در دنیا که دارای محیط کاری حرفه ای با امکانات فوق العاده است.

دیگر شرکت های نام آشنای دنیا در این جایگاهها قرار گرفتند:

فیسبوک در جایگاه ۱۳

اپل در جایگاه ۲۲

نایک در جایگاه ۲۵

ان بی سی یونیورسال در جایگاه ۳۱

فورد در جایگاه ۳۵

تویوتا در جایگاه ۳۷

پارک دیزنی لند در جایگاه ۵۰

+ ۹ مخالفم – ۰