اخبار گردشگری

مونسان انتخاب اصلح برای ریاست میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری است

محمدرضا حقیقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سوابق مدیریتی ودرخشان در حوزه های گردشگری، ارتباطی و مدیریتی مونسان را به بهترین گزینه انتخابی برای سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی دولت دوازدهم است.
وی تصریح کرد: صنایع دستی و ارتباط آن با حفظ میراث و تمدن فرهنگی و تعاملات ویژه آن با گردشگری، ابزاری موثر برای گفتگوی تمدن ها، اقوام و ملت ها است و همچنین آثار مثبت صنایع دستی به نفع اقتصاد ملی ایران می باشد.
این استاد دانشگاه ارتباطات تاکید کرد: باید راهبردهای ویژه ای را ترسیم کرد چرا که صنایع دستی طی سالیان دور،چه در دوران رکود، چه در دوران رونق و شکوفایی اقتصادی همراه با توسعه صنعت گردشگری و میراث فرهنگی توانسته سهم شایسته ای در توسعه همزمان فعالیت های ملی داشته باشد.
وی با اشاره به فعالیت های مونسان در منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر حضور وی به عنوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، منشا تغییرات زیر ساختی در حوزه های گردشگری و عمرانی جزیره زیبای کیش بوده است.
رییس‌ جمهوری در حکمی علی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.
علی اصغر مونسان متولد ۱۳۴۹ در شهر تهران و دانشجوی دکترای رشته عمران در دانشگاه صنعتی شریف و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.
در سوابق وی می توان به ریاست هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/۷۲۴۳/۱۵۳۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


مونسان


دبیرانجمن روابط عمومی


انتخاب اصلح