اخبار گردشگری

بهره برداری از مجتمع فرهنگی برج طغرل؛ بزودی

با توجه به روند پیشرفت عملیات اجرایی، پروژه مجموعه فرهنگی برج #طغرل ظرف دو ماه آینده قابلیت بهره برداری خواهد داشت.

“معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران”

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی در جریان بازدید میدانی از پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی برج طغرل افزود: پروژه مجتمع فرهنگی تجاری برج طغرل به عنوان کار ویژه و خاصی است که از پروژه های فرامنطقه ای محسوب می شود و کارکرد آن شامل تمامی مناطق جنوبی شهر تهران می شود.

وی ادامه داد: این پروژه به صورت قوی و مدرن طراحی شده است و کار طبق پیش بینی های انجام شده رو به پیشرفت است و ظرف دو ماه آینده قابلیت بهره برداری خواهد داشت.

سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ نیز در جریان این بازدید، پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی تجاری برج طغرل را ۸۵ درصد برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری در منطقه ۲۰ به عنوان قطب گردشگری و مذهبی شهر تهران، همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده است و ساخت بزرگ ترین مجموعه فرهنگی در مجاورت برج طغرل که یکی از برج های سه گانه شهر تهران محسوب می شود در تامین نیازهای فرهنگی و همچنین جذب گردشگر تاثیر بسزایی دارد.

صفوی با اشاره به کاربری های فرهنگی، تجاری و تفریحی این پروژه، گفت: یک سالن آمفی تئاتر هزارنفره و سه سالن سینما با ظرفیت های ۲۵۰، ۲۰۰ و ۱۵۰ نفره برای بخش فرهنگی این مجموعه پیش بینی شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۰ مساحت این مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی را بیش از ۳۰ هزار مترمربع برشمرد و یادآور شد: موزه، کتابخانه، عرصه آموزشی و ساختمان رفاهی با کاربری های رستوران، فضای بازی کودکان، فروشگاه صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی ومحصولات محلی از دیگر کاربری های این مجموعه فرهنگی است.