اخبار گردشگری

جهانگیری: بررسی صلاحیت وزیران نمایشی از دمکراسی، آزادی و اخلاق مداری بود/ افزایش ۳۰ درصدی سهم زنان در دولت دوازدهم

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس های قدیم و جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: انصافا نقدها نسبت به وزیران پیشنهادی جدی و اخلاقی بود و به هیچ وجه به مسائلی که لازم نبود در جلسات علنی و عمومی گفته شود، پرداخته نشد.
وی یادآور شد: در جلسات رای اعتماد بیشتر به مسائل کاری و مدیریتی پرداخته شد و در نهایت رای بسیار خوبی به وزیران پیشنهادی داده شد.
معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: واقعا ما نیاز به چنین هماهنگی داریم که در تصمیم گیری ها با قدرت بیشتری عمل کنیم.
جهانگیری در ادامه زهرا احمدی پور رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را مدیر شایسته و پرتلاشی توصیف کرد که در یک دوره زمانی کوتاه بر حسب نیاز دولت مسئولیت را بر عهده گرفت و در این مدت خوب درخشید و موفق عمل کرد.
وی با تشکر از زحمات احمدی پور ادامه داد: این فرصت ها را باید برای زنان جامعه ایجاد کنیم و یکی از اصلی ترین جهت گیری های دولت دوازدهم این است که زنان در مدیریت های کلان کشور حضور پیدا کنند.
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که از توانمندی های خانم احمدی پور در جای مناسب استفاده می شود، گفت: از دیگر زنان در بخش های مختلف نیز استفاده می شود.
جهانگیری افزود: چند ماه گذشته در جلسه شورای عالی اداری تصمیم گرفته شد تا پایان برنامه ششم سهم زنان در مدیریت کشور به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند البته در حال حاضر سهم زنان ۲۲ درصد است.
وی درمورد علی اصغر مونسان رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز گفت: آقای دکتر مونسان از مدیران موفق کشور هستند که تجربه های خوب و موفقی در زمینه های مختلف داشته اند و در حال حاضر فرصت جدیدی برای ایشان و سازمان میراث فرهنگی بوجود آمده است.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام**۹۳۱۴**۱۰۵۸**۱۳۳۶
خبرنگار: محمد افضلی**انتشار: مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت۱۲


بررسی صلاحیت وزیران


سهم زنان