اخبار گردشگری

اتوبوس گردشگری در ارومیه تا پایان شهریور فعال است

حسین امامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اتوبوس از حدود یک ماه پیش شروع به کار کرده و هرروز در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر به ارائه خدمات می پردازد.
وی اظهار کرد: مبدأ حرکت اتوبوس گردشگری ارومیه از میدان ایالت، روبروی موزه مردم شناسی است و در مسیر حرکت خود در کنار آثار و جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر از جمله سه گنبد، مسجد جامع، موزه، مدرسه هدایت و خانه انصاری توقف می کند تا مسافران و گردشگران از این اماکن بازدید کنند.
وی با بیان اینکه این اتوبوس با هزینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان راه اندازی شده و استفاده از آن برای گردشگران رایگان است، اضافه کرد: یک نفر راهنما نیز در این اتوبوس مستقر است و توضیحات مربوط به آثار و ابنیه تاریخی را برای علاقه مندان ارائه می دهد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: ساعات حرکت اتوبوس گردشگری ارومیه، صبح ها از ساعت ۱۰ و بعدازظهر ها از ساعت ۱۷ بوده و در روزهای تعطیل رسمی نیز فعال است.
به گزارش ایرنا، اتوبوس گردشگری هرسال در فصل تابستان و ایام نوروز برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ارومیه و سایر شهرهای استان که دارای جاذبه تاریخی بیشتری هستند، راه اندازی می شود.
۸۱۳۵/۲۰۹۳** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


اتوبوس گردشگری


ارومیه