اخبار گردشگری, اقامتگاه

تصاویر: سوپراستارها در هتل های پرستاره!

سوپر استارهای معروف چگونه تعطیلات خود را می گذرانند؟هتل هایی که این ستاره ها انتخاب می کنند،احتمالا  پر ستاره هستند.

به گزارش “توریسم آنلاین” هرکدام از این سوپراستارها هتل خاصی را در شهرهای مختلف دنیا برای اقامت انتخاب می کنند.

برج العرب در دبی

برج العرب در دبی

برج العرب در دبی

برج العرب در دبی مورد علاقه افراد معروفی چون سلنا گومز(خواننده)،گیگی حدید(مدل) ، کندل جنر(مدل) و تنیسور معروف:راجرد فدرر است.برج العرب با ساختمانی شگفت انگیز به شکل بادبان کشتی ،ارائه کننده مجلل ترین خدمات به این ستاره ها است.رویال سوئیت هتل دارای پذیرش خصوصی،کتابخانه،آسانسور جداگانه،سالن سینما و در طبقه ۲۵ واقع شده است.

مهمانان ویژه هتل امکان اجاره ماشین رولز-رویس برای گردش و دسترسی به ساحل خصوصی،استخرهای سرباز و سرپوشیده و چشمه های آب گرم را دارند.هزینه یک شب اقامت در آن ۸ هزار و ۲۵۳ دلار است.

هتل

هتل “دو کپ ادن راک” در شهر آنتیب – فرانسه – با ۱۱۷ اتاق مورد علاقه افرادی چون جنیفر لوپز ،جانی دپ،کیت بلانشت و کالین فرث است.

هتل 5 ستاره

هتل 5 ستاره

هتل ۵ ستاره “اس تی رجیس” در بوربورا-پلی نزی،فرانسه- دارای چشمه آب گرم،استخرهای مجلل و بهترین رستوران ها است.

نیکل کیدمن و کیث اربن ماه عسل خود را در اینجا گذراندند.این هتل مورد علاقه خانواده کارداشیان ها نیز هست.

هتل

هتل “سندی لین” در بارابادوس دارای فضایی رومانتیک ،آبهای شیشه ای ،زمین های گلف و مورد علاقه ” گوئینت پالترو” (بازیگر) است.

هتل

هتل “شاتو مارمونت” در لس آنجلس کالیفرنیا قرار دارد و در سال ۱۹۲۷ افتتاح شد.این هتل دارای اتاقهای سنتی و زیبایی است که جایگاه همیشگی افراد مشهور بوده است.بردلی کوپر و زویی سادانا(بازیگر) از مسافران این هتل هستند.

هتل

هتل “لینزبروگ” در لندن پس از بازسازی با مدیریت جدید در بهار ۲۰۱۵ دوباره افتتاح خواهد شد.مدونا،لئوناردو دی کاپریو و کانیه وست از مشتریان قدیمی هتل هستند که قصد دارند چهره جدید این هتل را ببینند.

هتل

هتل

هتل “کارلیله” رزوود در نیویورک اقامتگاه دوک و دوشس کمبریج و همچنین دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام است. این هتل دارای ۱۸۸ اتاق ،رستوران ترکی و چشمه های آب گرم است.

هتل

هتل

هتل “پارک هیات” در سیدنی استرالیا دارای چشم انداز خیره کننده ای از شهر سیدنی و خانه اپرا است.این هتل دارای ۱۵۵ اتاق لوکس و میزبان کسانی چون:ریحانا،لیدی گاگا و زک افران است.

+ ۸ مخالفم – ۰