اخبار گردشگری

تصاویر: سفر به بزرگترین جزیره ایتالیا/سرزمینی که در تاریخ و آفتاب غوطه ور است

سیسیل،بزرگترین جزیره ایتالیا، با فرهنگی قدیمی که در آبهای گرم مدیترانه ، آفتاب و تاریخ غوطه ور است.

به گزارش “توریسم آنلاین” سیسیل به عنوان بخشی از ایتالیا از هرگوشه آن سهمی به ارث برده است.

 

پالرمو

پالرمو،پایتخت سیسیل ،مرکز پر ازدحامی از نمونه های معماری باروک،موریش و نورمان است.پالرمو ،مکانی پر جنب و جوش که دارای بازارهای تاریخی مختلف و شیوه های فراوان آشپزی و فرهنگی رنگارنگ است.عبادتگاه “پالاتینا” نیز در مرکز این شهر قرار گرفته است.

سیسیلسیسیل

کوه آتشفشانی فعال “اتنا” تصویر پس زمینه شهر “کاتانیا” در سیسیل است.

جزیره

جزیره “Aeolian” در بخش شمالی سیسیل دارای نوار ساحلی ناهموار و چشم انداز آتشفشان و جنگل های انبوه و تنوع زندگی دریایی است.بهترین غذای دریایی را در این ناحیه از سیسیل می تواند بچشید.

دشت های سبز ، باغ های میوه وباغهای زیتون ناحیه تاریخی “آگریجنتو” (باقیمانده شهر آکراگاس که نماد قدرت یونان بوده است.)را احاطه کرده اند. در این ناحیه خیابانها ،خانه و آمفی تئاترهای باستانی دیده می شود که به قرن ۶ بر می گردد.هر بهار این منطقه میزبان جشنواره شکوفه های بادام است.

ناحیه نوتوناحیه نوتوناحیه نوتو

در ناحیه “نوتو” بهترین سبک معماری باروک را خواهید دید.این شهر پس از زلزله شدید در سال ۱۶۹۳ یکبار دیگر ساخته شده است.کلیساها و ساختمان های دیگر نوتو با سنگ های به رنگ طلایی ساخته و بالکن ها و سردرها با مجسمه های شیر،اژدها و فرشته تزئین شده است.

ناحیه

در حاشیه دریای مدیترانه به ناحیه “تائورمینا” قرار دارد که مردم را از هرگوشه کنار جزیره به سوی رستورانها ،مغازه ها و سواحل می کشاند.از آمفی تئاتر یونانی، هنوز هم برای اجرای کنسرت ها و نمایش ها استفاده می شود.

+ ۸ مخالفم – ۰