اخبار گردشگری

سیاست‌ های دولت تدبیر و امید با انتخاب مونسان ادامه می یابد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا مجید رضا حریری روز سه شنبه با بیان اینکه در دولت یازدهم صنایع‌دستی متحول شد و جان تازه‌ای گرفت، گفت: امیدواریم سیاست‌های خوب دولت تدبیر و امید در حوزه صنایع‌دستی با انتخاب علی‌اصغر مونسان با قوت ادامه یابد.
وی افزود: خوشبختانه در دولت یازدهم شاهد اتفاقات بسیار خوبی در هر سه حوزه سازمان مخصوصاً حوزه صنایع‌دستی بودیم، طوری‌که در چهار سال گذشته سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری متحول شد و بخش‌‎های مختلف آن با رشد و توسعه همراه بودند.
حریری اضافه کرد: در دولت یازدهم شاهد این بودیم که نگاه درجه‌دوم به صنایع‌دستی از بین رفت و این بخش توانست جایگاه خود را بازیابد که در این میان انتخاب چند شهر جهانی صنایع‌دستی و برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی نشان‌دهنده ارتقای جایگاه صنایع‌دستی است.
وی یادآور شد: این تحولات مثبت در دولت یازدهم باعث روشن شدن نور ‌امید در دل هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی شد و امیدواریم این سیاست‌های خوب و ارزشمند در دولت دوازدهم نیز با انتخاب مونسان به‌عنوان معاون‌ رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ادامه یابد.
رییس جمهوری روز ۲۲ مرداد علی اصغر مونسان را به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برجای زهرا احمدی پور منصوب کرد.
فراهنگ** ۳۰۷۹** ۱۰۸۵** ۱۸۲۳
خبرنگار: علی اسدی ** انتشار: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*


فرهنگی


صنایع دستی


دولت۱۲


رییس اتحادیه